اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ذوب‌آهن؛ جزیره‌ هزار رئیس

مشاوره‌های جهت‌دار لوکا را روی نیمکت ذوب‌آهن نشاند

لوکا بوناچیچ در یک مقطع در فوتبال اصفهان جواب داد، اما با توجه به عملکرد فنی وی در تیم‌های دیگر و حتی دوره دوم سپاهان به نظر می‌رسد برخی مشاوره‌های جهت‌دار عامل انتخاب این مربی برای تیم ذوب‌آهن بوده است.

مشاوره‌های جهت‌دار لوکا را روی نیمکت ذوب‌آهن نشاند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسئولان باشگاه ذوب‌آهن پس از قطعی شدن حضور تیمشان در لیگ برتر، دست به انتخاب سرمربی جدید زده و لوکا بوناچیچ را به عنوان سرمربی تیمشان در لیگ سیزدهم انتخاب کردند.

لوکا فصل گذشته هدایت تیم مس کرمان را بر عهده داشت اما در پایان فصل نتوانستند نظر مساعد مدیران باشگاه کرمانی را به دست آورده و راهی کشورش شد تا اینکه با تصمیم جدید ذوبی‌ها قرار است وی یک بار دیگر در کشورمان مشغول به مربیگری شود.

لوکا با تیم سپاهان اصفهان نتایج به نسبت خوبی کسب کرد که مهم‌ترین آن نایب قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا بود، اما لوکا در چند سال اخیر با تیم‌های ایرانی نتوانسته نتایج خوبی به دست بیاورد و تاکید مدیران ذوبی برای استفاده از این مربی امتحان پس داده سئوال برانگیز است البته لوکا در مقایسه با برخی گزینه‌هایی دیگر یک سر و گردن بالاتر است اما با این حال نمی‌توان ابهامات مربوط برای خدمت گرفتن وی را نادیده گرفت.

ذوبی‌ها برای دو بازی پلی‌آف به سراغ محمود یاوری رفتند و وی نیز بدون قراردادی این تیم را در مرحله پلی‌آف همراهی کرد که با پیروزی در مجموع همراه شد اما از همان زمان مشخص بود که یاوری گزینه نهایی ذوبی‌ها نیست و تنها در شرایط اضطرار به سراغ وی رفته‌اند.

به نظر می‌رسد عامل اصلی در به خدمت گرفتن لوکا بوناچیچ عملکرد فنی وی نبوده و بلکه برخی مشاوره‌ها یک بار دیگر پای لوکا را به اصفهان باز کرده است.

باشگاه ذوب‌آهن مدتی است که به جزیره‌ای هزار رئیس تبدیل شده است و از مدیر شرکت ذوب‌آهن گرفته تا اطرافیان وی و مدیر عامل شرکت و اعضای هیئت مدیره و سایرین تصمیم ‌گیری‌های این باشگاه را انجام می‌دهند و مشخص نیست که در نهایت تصمیم گیرنده اصلی در مباحث ورزشی شرکت ذوب‌آهن است یا باشگاه ذوب‌آهن؟!

باشگاه ذوب‌آهن در لیگ دوازدهم فصل بسیار بدی را سپری کرد اما برخلاف تصور نه تنها سرنوشت فصل گذشته درس عبرت نشده بلکه در مقیاس بزرگ‌تری در حال تکرار است بدون اینکه مرجعی برای پاسخ گویی به ابهامات وجود داشته باشد.

انتهای پیام/63006/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول