اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان همدان خبر داد

نیاز به ورود خیرین برای حمایت از خانواده‌های مددجویان نیازمند

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان همدان گفت: خیرین در بحث حمایت از خانواده‌های مددجویان نیازمند وارد شوند.

نیاز به ورود خیرین برای حمایت از خانواده‌های مددجویان نیازمند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مهدی فضلی پیش از ظهر امروز در مراسم مجمع عمومی سالیانه انجمن حمایت زندانیان همدان اظهار داشت: توجه هر چه بیشتر به مشکلات عدیده خانواده‌های مددجویان زیر پوشش انجمن و تلاش در ارائه خدمات بهتر هم به لحاظ مادی و هم به لحاظ فرهنگی و معنوی از امور بسیار مهمی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

وی با اشاره به کمک‌های خیرین در بحث کمک به مددجویان و خانواده‌ آنان تصریح کرد: خیرین در بحث مساعدت در بخش یاری رساندن برای حل مشکلات مددجویان باید بهتر و گسترده‌تر وارد شوند.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان افزود: این انجمن می‌تواند با ارتباط و اتصال در بین دستگاه‌های مرتبط خدمات خوبی را به مددجویان و خوانواده‌های زیر پوشش این انجمن ارائه کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان در ادامه جلسه به ارائه سخنانی پیرامون اهمیت کمک‌رسانی و حمایت از خانواده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بی‌بضاعت زندانیان و لزوم دستگیری از آنان پرداخت.

کامران حمزه یادآور شد: بحث کمک‌رسانی به خانواده‌های مددجویان نیازمند یکی از مباحث بسیار مهم است چرا که در هر زمانی ما شاهد مشکلاتی در این چنین خانواده‌هایی هستیم که انجمن حمایت از زندانیان بسیار خوب و گسترده در این بحث وارد شده و فعالیت می‌کند.

همچنین در ادامه این جلسه انتخاب بازرسان مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان استان همدان برگزار شد که «محمد مخفی» و «هادی رنجبران» با اکثریت آراء حاضر در جلسه به عنوان دو نفر بازرس مجمع عمومی سالیانه انجمن در سال جاری انتخاب و معرفی شدند.

گفتنی است در این جلسه نیز تعداد 12 عدد دفترچه‌های مددجویان که مبالغ اهدایی وزارت دادگستری از محل اعتبارات تخصیصی بزه‌دیدگان، از سوی انجمن به حساب آنان واریز شده بود توسط تعدادی از مسئولان و خیرین به خانواده مددجویان اعطاء شد.

انتهای پیام/89007/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول