اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی خبر داد

حضور 5 هزار مددجوی بهزیستی در طرح مهمانی خدا

مدیر‌کل بهزیستی خراسان جنوبی از حضور 5 هزار مددجوی بهزیستی شهرستان بیرجند در طرح مهمانی خدا خبر داد.

حضور 5 هزار مددجوی بهزیستی در طرح مهمانی خدا

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد‌حسن اکبری‌مطلق ظهر امروز در جمع خبرنگاران بیرجند اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان چهار طرح در بهزیستی خراسان جنوبی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح ها شامل ضیافت مهر رمضان، میهمانی خدا، شکرانه سلامت و فطریه رمضان می‌شود.

مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه طرح ضیافت مهر رمضان از ابتدای ماه مبارک آغاز و تا پایان ماه ادامه دارد، گفت: بر اساس این طرح مدیران و مسئولان استانی با خانواده معلولان و مددجویان بهزیستی دیدار می‌کنند.

اکبری‌مطلق با بیان اینکه متناسب با مشکل مددجویان از مسئولان خراسان جنوبی دعوت به عمل می‌آید، تصریح کرد: بر این اساس در اجرای این طرح مدیرانی انتخاب می‌شوند که با مشکلات مددجویان ارتباط داشته و بتوانند در راستای رفع این مشکل با سازمان بهزیستی همکاری کنند.

این مسئول از اجرای طرح مهمانی خدا همزمان با ماه مبارک رمضان در استان خبر داد و گفت: در این طرح کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم در راستای کمک به برگزاری مراسم افطاری برای جامعه هدف بهزیستی جمع‌آوری می‌شود.

مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به شرکت 5 هزار مددجوی شهرستان بیرجند در طرح مهمانی خدا افزود: این طرح به مدت 10 شب از 15 تا 25 ماه مبارک رمضان اجرا و در هر شب 500 نفر از مددجویان بهزیستی در ضیافت افطاری شرکت می‌کنند.

اکبری‌مطلق اعتبار مورد نیاز برای برگزاری یک شب افطاری مددجویان را 10 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: سال گذشته از طرح مهمانی خدا استقبال بسیار چشمگیری انجام شد.

وی طرح شکرانه سلامت را از دیگر طرح‌های اجرایی ماه مبارک رمضان در این سازمان برشمرد و یادآور شد: بر اساس این طرح تمامی کارمندان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان می‌توانند مبلغ چهار رقم آخر فیش حقوقی خود را که کمتر از یک هزار تومان است به حساب بهزیستی استان انتقال دهند تا در راستای کمک به جامعه هدف این نهاد هزینه شود.

این مسئول با اشاره به اینکه چهار رقم فیش حقوقی کارکنان بسیار اندک و کمتر از هزار تومان است، افزود: کارکنان باید توجه داشته باشند این رقم اندک می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در زندگی افراد نیازمند جامعه داشته باشد.

اکبری‌مطلق ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح باید فرم مربوطه را از تمامی اداره‌های بهزیستی شهرستان‌ها دریافت و یا با مراجعه به سایت بهزیستی استان فرم مربوطه را دریافت و تکمیل کنند و به امور مالی سازمان خود جهت اقدام تحویل دهند. 

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی متذکر شد: سال گذشته با اجرای طرح شکرانه سلامت بیش از 80 میلیون ریال در مرکز استان جمع‌آوری شده است.

وی همچنین از اجرای طرح فطریه رمضان خبر داد و خاطر نشان کرد: این طرح با همکاری مؤسسات خیریه و مرکز توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند و مؤسسه خیریه مهر ماندگار در استان اجرا می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه بر اساس این طرح در سه روز پایانی ماه مبارک رمضان و سه روز پس از عید سعید فطر زکات و فطره همشهریان برای رسیدگی به جامعه هدف بهزیستی جمع‌آوری می‌شود، اذعان داشت: طی سال گذشته بیش از 150 میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی در اجرای این طرح جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/69013/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول