اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار چرمهین:

تصویب مجموعه گردشگری آبشار شاهلولاک در دست بررسی است

شهردار چرمهین با اشاره به تصویب و اجرای مجموعه نمونه گردشگری در سطح ملی با محدوده 95 هکتاری به نام مجموعه گردشگری آبشار شاهلولاک گفت: این طرح در مرحله تصویب در کارگروه گردشگری استان اصفهان قرار گرفته است.

تصویب مجموعه گردشگری آبشار شاهلولاک در دست بررسی است

حسینعلی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فعالیت‌های این شهرداری از سال 86 تاکنون اظهار کرد: احداث ساختمان اداری شهرداری با زیربنای یک‌هزار و 550 مترمربع در سه طبقه به مدت سه سال متوالی از سال 88 تا سال گذشته با اعتباری بالغ بر شش میلیارد و 700 میلیون تومان انجام شده که دو میلیارد ریال از آن منظور تجهیزات هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه برای بودجه مصوب امسال شهری 42 میلیارد و 300 میلیون ریال در نظر گرفته شده است، افزود: ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری با زیربنای 300 مترمربع و احداث جایگاه عرضه سوخت CNG با زیربنای دو هزار و 400 مترمربع از پروژه‌هایی بوده که طی سال‌های 1388 تا سال گذشته انجام شده است.

شهردار چرمهین با اشاره به تصویب و اجرای مجموعه نمونه گردشگری در سطح ملی با محدوده 95 هکتاری به نام مجموعه گردشگری آبشار شاهلولاک تصریح کرد: طرح این مجموعه از سال 1386 آغاز شده و تاکنون در مرحله تصویب در کارگروه گردشگری استان اصفهان قرار گرفته است.

وی به تجهیزات شهرداری چرمهین اشاره کرد و ادامه داد: این شهرداری از سال 1386 تاکنون با خرید دستگاه لودر و گریدر سنگین با مجموع اعتبار 15 میلیارد ریال مجهز به ماشین‌آلات و نیز تجهیزات سنگین عمرانی و خدماتی شده است.

صادقی با اشاره به تجهیز ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری به ادوات و تجهیزات لازم تاکید کرد: تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی شهر با خرید سه دستگاه اتوبوس بین شهری و دو دستگاه اتوبوس شهری با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال از دیگر فعالیت‌های این شهرداری بوده است.

وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به تکمیل و راه‌اندازی مجموعه خدماتی - کارگاهی پیامبر اعظم (ص) به مساحت 29.5 هکتار اضافه کرد: با واگذاری این محل برای بیش از 100 نفر اشتغال‌زایی ایجاد شده است و همچنین زمینه انتقال کارگاه‌های نیمه مزاحم به حاشیه شهر صورت می‌گیرد.

شهردار چرمهین احداث و استقرار مرکز مکانیزه معاینه فنی خودروهای سبک شهر به مساحت سه هزار مترمربع، زیرسازی و آسفالت معابر شهر، بلوک فرش و پیاده‌روسازی معابر و بلوک‌های اصلی شهر را از دیگر اقدامات این شهرداری عنوان کرد.

وی همچنین به حفظ و نگهداری از فضای سبز شهری اشاره کرد و گفت: احداث پارک کودک، توسعه چمن، کاشت درختان در معابر عمومی از اقدامات بخش فضای سبز این شهرداری است.

صادقی به محوطه‌سازی مجموعه گردشگری و احداث سکو‌های نشیمن و همچنین مسقف‌سازی سکوهای احداث شده اشاره و اظهار کرد: در این محل سرویس بهداشتی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون ریال ایجاد شده است.

وی به دیگر پروژه‌های در حال انجام اشاره کرد و افزود: احداث سالن چند منظوره فرهنگی، تفریحی با امکانات سالن آمفی‌تئاتر، فضای آموزشی و اداری رستوران و محوطه باز مسقف از جمله امکانات این مجموعه است.

انتهای پیام/63012/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول