اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت طلای سفید گنبدکاووس:

دولت تدبیر و امید عقب‌ماندگی‎های صنعت را جبران کند

مدیرعامل شرکت طلای سفید گنبدکاووس از 35 سال عقب‌ماندگی استان گلستان در بخش صنعت انتقاد کرد و گفت: امیدواریم دولت تدبیر و امید عقب‌ماندگی‎های صنعت را جبران کند.

دولت تدبیر و امید عقب‌ماندگی‎های صنعت را جبران کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‎محمد چوپانی امشب در همایش گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن در گرگان اظهار داشت: عقب‌ماندگی‎هایی که استان با آن مواجه بوده با اراده حاکمیت بوده است که ما باید پاسخگو باشیم.

وی با بیان اینکه باید سهم خود را از منابع ملی دریافت کنیم، متذکر شد: بیکاری و عقب‌ماندگی‎های صنعتی در استان ناشی از اراده و تصمیم حاکمیت بوده است. 

دولت‎ها از جیب کشاورزان یارانه می‎گرفتند

مدیرعامل شرکت طلای سفید گنبدکاووس با بیان اینکه ظلم زیادی به بخش تولید و صنعت شده است، تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کماکان دولت‎ها از جیب کشاورزان یارانه می‌‌گرفتند و از طرفی منت بر سر کشاورزان می‎گذاشتند که به آنها خدمت می‎کنند.

چوپانی با بیان اینکه پویایی تولید و صنعت موجبات اشتغال را در استان فراهم می‎آورد، ابراز داشت: با وجود تحریم‎ها شاید خداوند می‎خواست به مردم استان خدمت کند، چراکه اگر بخواهیم محصولات کشاورزی را با نرخ ارز به فروش برسانیم، گلستانی‎ها ثروتمندترین مردم کشور خواهند بود.

وی افزود: اگر محصولات زراعی استان را با ارز مبادله‎ای به فروش برسانیم درآمد استان دو برابر می‎شود. 

بسترهای فساد مالی باید برداشته شود

مدیرعامل شرکت طلای سفید گنبدکاووس با اشاره به اینکه در حوزه قانونگذاری عقب هستیم، یادآور شد: این مسئله باعث شده تا بانک‎ها نیز در این راستا نتوانند به خوبی عمل کنند.

چوپانی با تأکید بر اینکه سهم استانی باید براساس قابلیت و ظرفیت‎های آن باشد، اذعان کرد: اگر چیزی غیر از اینصورت بگیرد، یقیناً با عدالت اجتماعی سازگار نخواهد بود.

وی با بیان اینکه بسترهای فساد مالی باید برداشته شود، خاطرنشان کرد: در حوزه تصمیم‎سازی و قانونگذاری باید با دولت تعامل شود تا بتوانیم حماسه اقتصادی را ایجاد کنیم. 

با همدلی و تعامل مسئولان مشکلات صنعت رمزگشایی می‎شود

مدیرعامل شرکت طلای سفید گنبدکاووس با بیان اینکه همه باید عزم خود را برای خلق حماسه اقتصادی جزم کنیم، اظهار داشت: همدلی و تعامل مسئولان می‎تواند مشکلات بخش صنعت را رمزگشایی و آنها را برطرف کند.

انتهای پیام/83001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول