اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد:

مؤتلفه از کمک به دولت تدبیر و امید دریغ نمی‌کند / روحانی اصولگرای معتدل است نه اصلاح‌طلب

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: چه در سطح کشوری و چه در سطوح استانی حزب مؤتلفه اسلامی خود را موظف به همکاری با دولتی می‌داند که اکنون منتخب اکثریت مردم است.

مؤتلفه از کمک به دولت تدبیر و امید دریغ نمی‌کند / روحانی اصولگرای معتدل است نه اصلاح‌طلب

سید علی‌محمد دانشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: آقای روحانی در سخنان پس از انتخاب نشان داد که همچنان به مانند سی سال گذشته به مشی اعتدالی پایبند است.

وی ادامه داد: در این مدت بیش از سه دهه که کار سیاسی می‌کنم تاکنون با شناختی که از روحانی داشته‌ام تندروی در مواضع ایشان ندیده‌ام.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: پس بنابراین اگر جریانی و یا شخصی انتظار تندروی از رئیس‌جمهور منتخب داشته باشد اشتباه فکر می‌کند.

وی در پاسخ به این سئوال که عده‌ای روحانی را در مجموعه اصلاح‌طلبی خلاصه می‌کنند و اعتقاد دارند وی به صورت کامل در این مجموعه قرار دارد و مشی اصلاح‌طلبی صرف خواهد داشت، افزود: این افراد اشتباه می‌کنند چراکه کاندیدای تخصصی اصلاح‌طلبان در انتخابات آقای دکتر عارف بود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اگر بخواهیم آقای روحانی را در دسته‌بندی‌های سیاسی هم مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم ایشان عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران است.

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که آقای روحانی نه یک اصلاح‌طلب بلکه یک اصولگرای معتدل است.

دانشی افزود: ولی ما ایشان را در حزب مؤتلفه با عناوین اصلاح طلب و اصولگرا نمی‌شناسیم بلکه فردی ولایتمدار و معتدل است که همواره روحیه اعتدال‌گرایی خود را حفظ کرده است.

وی با بازخوانی انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری تصریح کرد: وقتی اصلاح‌طلبان به عیان دیدند که کاندیدای اختصاصی آن‌ها رأی‌آوری چندانی نداشته خود به خود به طرف فردی رفتند که از همه معتدل‌تر است و به همین خاطر اشتباه است که اگر بخواهند روحانی را در دایره اختصاصی خود تعریف کنند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در حزب مؤتلفه اسلامی برای موفقیت دولت آینده که با شعار تدبیر و امید و خردگرایی متولد شده از هر اقدامی فروگذار نخواهیم کرد.

دانشی به مهم‌ترین خصیصه رئیس‌جمهور منتخب اشاره کرد و افزود: در ولایتمداری آقای روحانی هیچ شبهه‌ای نیست و با داشتن چنین خصیصه‌ای همراه با تدبیر و اعتدال از هم‌اکنون دورنمای موفقیت دولت وی را می‌توان تصور کرد.

انتهای پیام/2571/م40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول