اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه‌های شیراز صورت گرفت

انتصاب مدیران عقیدتی و نظارت بسیج دانشجویی

مدیران عقیدتی و نظارت نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی فارس در دانشگاه‌های شیراز منصوب شدند.

انتصاب مدیران عقیدتی و نظارت بسیج دانشجویی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و تبلیغات ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، در مراسمی مدیران عقیدتی و نظارت نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های شهر شیراز معرفی شدند.

در این مراسم مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس با بیان اینکه وحدت، انسجام و همدلی پیشرفت را به دنبال دارد اظهار داشت: مجموعه‌های دارای اختلاف و دودستگی موفقیتی ندارند.

حجت‌الاسلام محمد حاجی زاده با بیان اینکه کینه، نفرت‌ها، اختلاف و افتراها باعث نابودی هر جامعه‌ای می‌شود، نقد و انتقاد سازنده و منطقی را خوب توصیف و تصریح کرد: در دانشگاه‌ها به دلیل ظرافت کار تدبیر خاصی لازم است از این رو حرکات غیرمدبرانه تبعات منفی خواهد داشت.

حاجی‌زاده، وجود روحانیت را منشا خیر و برکت عنوان و با تاکید بر جذب جوانان خاطرنشان کرد: لازمه این کار برقراری ارتباط مناسب، انس و الفت‌ها است.

وی تعمیق معنویت در هر مجموعه‌ای را ضروری و حیاتی برشمرد و با تاکید بر تقویت مبانی دینی و اعتقادی افزود: جوانانی که با مبانی دینی، اعتقادی و قرآنی آشنا نیستند دچار انحراف می‌شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه در مباحث عقیدتی باید کار کرد ادامه داد: پایه‌های مستحکم کمک می‌کند که تندبادها نتواند ذهن جوانان ما را به انحراف بکشاند.

این مسئول با تاکید بر بصیرت‌افزایی و تقویت پایه‌های اعتقادی افراد گفت: رمز و راز ماندگاری عمل ما اخلاص است.

در این مراسم همچنین حجت الاسلام مهدی کاظمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی فارس به ارائه گزارشی از روند انتصاب مدیران عقیدتی، نظارت و شعبه‌های نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فارس، برگزاری کارگاه آموزشی و ابلاغ برنامه‌های سال 92 نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی فارس پرداخت.

سخنرانی آرش علاء‌الدینی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، برپایی کارگاه آموزشی و ابلاغ برنامه‌های سال 92 نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهر شیراز از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

همچنین در این نشست حجج اسلام ابراهیم زارع عمادی، حسن درخشانی و محمدجواد کوچکی به ترتیب به عنوان مدیران عقیدتی و نظارت نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز، علوم پزشکی و دفتر شهید چمران شیراز معرفی شدند.

این مراسم به همت حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد.

انتهای پیام/‌2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول