اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی خبر داد:

اختصاص سبد کالای ویژه ماه رمضان برای فرهنگیان و کارکنان دولت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: ادارات می‌توانند از طریق اتحادیه کارکنان دولت نسبت به جذب سبد کالایی شامل مرغ، روغن، شکر و برنج اقدام کنند.

اختصاص سبد کالای ویژه ماه رمضان برای فرهنگیان و کارکنان دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا جمیع ظهر امروز در جمع دست‌اندرکاران نمایشگاه‌های ضیافت اظهار کرد: نمایشگاه طرح ضیافت به منظور تامین مواد غذایی و کالاهای اساسی مصرفی مردم از 14 تیرماه در شهرستان‌های بیرجند، طبس، فردوس، قاین، نهبندان و زیرکوه برگزار می‌شود.

وی افزود: در بقیه شهرستان‌ها از طریق شبکه منتخب فروش فوق‌ العاده‌ای تا پایان ماه مبارک رمضان برای عرضه کالای اساسی و مورد نیاز مردم پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان داشت: ارائه کالا در نمایشگاه ضیافت با کالاهای اساسی شامل قند، شکر، روغن، برنج، فراورده های لبنی، گوشت قرمز و مرغ است که با قیمتی کمتر از شبکه منتخب استان در نمایشگاه عرضه می‌شود.

جمیع درباره وضعیت ذخیره‌سازی نهاده‌های دام و طیور و گوشت قرمز و مرغ اذعان کرد: سویا 2000 تن، ذرت 1000 تن، جو 2600 تن، مرغ 950 تن و گوشت قرمز 60 تن است که تاکنون از این میزان 252 تن مرغ و 42 تن گوشت قرمز در شبکه توزیع و مصرف استان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: قند و شکر در استان سه بخش مردمی، صنوف تولیدی صنفی و صنعتی را پوشش داده است که وضعیت ذخیره قند و شکر میزان 750 تن قند و یک‌هزار و 180 تن شکر است همچنین از این میزان 450 تن قند در شبکه توزیع قرار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه موجودی برنج در استان 2 هزار و 278 تن است، عنوان کرد: از این میزان 800 تن برنج سفید، 460 تن برنج تایلندی، 400 تن برنج هندی پر محصول و 618 تن برنج هندی درجه یک ویژه سبد کارکنان دولت است که تاکنون میزان 900 تن در شبکه توزیع استان قرار گرفته است.

جمیع همچنین یادآور شد: ادارات می‌توانند از طریق اتحادیه کارکنان دولت نسبت به جذب سبد کالایی شامل مرغ، روغن، شکر و برنج اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: میزان 84 تن نخود و 126 تن عدس به ترتیب با قیمت‌های 3 هزار و 3 هزار و 200 تومان نیز به منظور تنظیم بازار در نمایشگاه‌های ضیافت عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی به قیمت اقلام مصرفی دیگر در نمایشگاه ضیافت اشاره کرد و گفت: برنج سفید هر کیلو 2350 تومان، برنج تایلندی هر کیلو 2 هزار تومان، قند به قیمت هر کیلو 1750 تومان، مرغ منجمد هر کیلو 4900 تومان و گوشت قرمز منجمد گوساله 16 هزار و 600 تومان در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

جمیع با بیان اینکه با همکاری تعزیرات حکومتی و ادارات ذیربط در طرح ضیافت ویژه ماه رمضان بازرسی صورت می‌گیرد، اظهار کرد: این کار با هدف تعامل بخشی بازار و تامین مایحتاج مردم و جلوگیری از تخلفات است.

انتهای پیام/22481/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول