اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل عنوان کرد

تشکیل فراکسیون اعتدال در مجلس

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل از تشکیل فراکسیون اعتدال در مجلس خبر داد و گفت: با تشکیل این فراکسیون سعی داریم نقشه راه خودمان را در عرصه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در اعتدال و عقلانیت قرار دهیم.

تشکیل فراکسیون اعتدال در مجلس

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما هم‌اکنون کارهای بر زمین مانده بسیاری در رسیدن به نقطه اوج و تعالی استان داریم به طوری‌که در تمام عرصه‌ها با برخی از ضعف‌ها، تنگناها و مشکلاتی روبرو هستیم که قطعاً انتخاب یک استاندار لایق، توانمند و بسیار کار‌بلد می‌تواند بخش عظیمی از مشکلات و نارسایی‌ها را برطرف کند.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان استان نیز تلاش می‌کنند تا یاریگر دولت آینده در پیشبرد امور و اهداف باشند و مجلس در همکاری با رئیس جمهور منتخب و کابینه‌ای که تشکیل خواهد داد سعی دارد یار شاطر باشد نه بار خاطر.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به هیچ‌وجه دنبال سهم‌خواهی و یا سفارش برای انتخاب وزیر یا مدیر و رئیس سازمانی نیستیم، یادآور شد: ما امیدواریم رئیس جمهور آینده با نگاه تعاملی با وکلای مردم طوری هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی کنند تا اعتدال و عقلانیت و احترام به خرد جمعی جایگزین رفتارهای افراطی و یکجانبه‌گرایانه باشد چرا که این رفتارها در عرصه ملی و استانی ضربه‌ای مهلک به عرصه مدیریت زده و بسیاری از اعتمادها را از بین برده است.

پیرموذن گفت: در احیای اقتصاد منطقه و تلاش برای بهبود شرایط تجاری و تبادلات منطقه‌ای احیای راه ابریشم و همچنین کریدور شمال – جنوب بسیار مهم و اساسی به نظر می‌رسد که قطعاً در ترانزیت کالا و گسترش تبادلات زمینی با وجود تحریم‌های مجموعه‌های کشتیرانی و حتی هوایی کشور می‌تواند راه ایمن و مطمئن در حرکت‌ها و برنامه‌ریزی‌های رو به جلو باشد.

فراکسیون اعتدال در مجلس تشکیل می‌شود

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تشکیل فراکسیون اعتدال در مجلس خبر داد و عنوان کرد: با تشکیل این فراکسیون سعی داریم نقشه راه خودمان را در عرصه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی اعتدال و عقلانیت قرار دهیم چرا که مکتب اسلام نیز مکتب اعتدال و میانه‌روی است که در آن افراط و تفریط بی‌معناست.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل با بیان اینکه تعریف و تمجید بی‌جا و مداهنه و تملق و چاپلوسی آفت مدیریت است، ابراز داشت: اگر امروز در برخی از حوزه‌ها شاهد نقص و کوتاهی آشکار هستیم به دلیل اتخاذ شیوه افراطی‌گری در دولت‌های گذشته به ویژه دولت احمدی‌نژاد است که راه توسعه و پیشرفت را مسدود کرده و حرکت‌ها را لاک‌پشتی کرده است.

پیرموذن افزود: انتظار مردم استان اردبیل از دولت یازدهم و شخص روحانی این است که برای این استان، استانداری در حد و قواره عبدالعلی‌زاده استاندار سابق آذربایجان شرقی در نظر بگیرد که به نظر می‌رسد رئیس جمهور منتخب نیز به این خواسته مردم احترام بگذارد.

وی با تایید این موضوع که کنار کشیدن عارف و حمایت‌های هاشمی و خاتمی در پیروزی روحانی تاثیر‌گذار بوده است، تصریح کرد: البته نباید دوراندیشی مردم و نگاه آنها به یک تحول جدی را نادیده بگیریم که قطعاً در پیروزی انتخابات 24 خرداد کیاست و هدایت‌های مدبرانه مقام معظم رهبری تاثیری بی‌بدیل داشت.

این نماینده مجلس با اعلام اینکه روحانی گرایشی مستقل داشته و قطعاً کابینه فراجناحی تشکیل می‌دهد، ادامه داد: انتظار می‌رود در این کابینه افراد شایسته، مجرب و معتقد به عقلانیت و تجربه حضور داشته باشند که قطعاً چنین امری نیز محقق خواهد شد.

پیرموذن در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل تاکید کرد: با توجه به سابقه 20 ساله روحانی در کسوت نمایندگی مردم در مجلس قطعاً فضای تعاملی رئیس جمهور منتخب با قوه مقننه بهتر و شایسته‌تر خواهد بود و ما نیز در بررسی طرح‌ها و لوایح ارائه شده از سوی دولت و به سود مردم تلاشمان را به کار گرفتیم تا کوچکترین نقصی در این حوزه نباشد.

انتهای پیام/62001/ط40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول