اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد خبر داد

آب اراضی اسدآباد عادلانه توزیع نشده است/ لزوم اصلاح قانون توزیع آب در مجلس

فرماندار اسدآباد به توزیع ناعادلانه آب در اسدآباد اشاره کرد و گفت: آب اراضی این شهرستان عادلانه توزیع نشده و این توزیع ناعادلانه نیاز به اصلاح قانون توزیع آب در مجلس دارد.

آب اراضی اسدآباد عادلانه توزیع نشده است/ لزوم اصلاح قانون توزیع آب در مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس در اسدآباد، حمزه عبدکوند پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از تولیدکنندگان نمونه‌ بخش کشاورزی و دامی اسدآباد اظهار داشت: سال‌ گذشته 100 میلیارد ریال اعتبار به  توسعه بخش کشاورزی اختصاص داده شد که با پرداخت تسهیلات به متقاضیان، طرح‌های مختلف کشاورزی اجرا و 100 درصد اعتبارات جذب شد.

وی با اشاره به اینکه استاندار همدان برای توسعه بخش کشاورزی پیشنهاد تخصیص اعتباراتی را به مسئولان کشوری داده است، افزود: در صورت تأمین این اعتبارات، شهرستان اسدآباد طرح‌هایی را به مبلغ 50 میلیارد ریال آماده‌ در بانک دارد که در صورت تامین اعتبار پرداخت خواهند شد.

فرماندار شهرستان اسدآباد به توزیع ناعادلانه آب در شهرستان اسدآباد اشاره کرد و گفت: آب اراضی شهرستان عادلانه توزیع نشده و این توزیع ناعادلانه نیاز به اصلاح قانون توزیع آب در مجلس دارد که باید نمایندگان مجلس به این مسئله اهتمام داشته باشند.

حمزه عبدکوند با بیان اینکه وجود پوشش گیاهی در اراضی شهرستان اسدآباد به عنوان سرمایه ملی و خدادادی است که ما نسبت به آن غافل هستیم، تصریح کرد: باید مردم برای پرورش و نگهداری دام در پوشش‌های گیاهی موجود تشویق و ترغیب شوند که این مهم نیاز به تبلیغات بیشتر دارد.

وی از رشد 46 درصدی کانال‌های آبرسانی در این شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای عملیات 2 هزار متر لوله با اعتبار یک میلیارد ریال کانال‌ آبرسانی در سال گذشته احداث شده است.

انتهای پیام/89008/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول