اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سلامت کمیته امداد خراسان‌جنوبی تاکید کرد

اولویت رسیدگی به وضعیت بهداشت، درمان و سلامت مددجویان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان‌جنوبی گفت: کمک به وضعیت بهداشت، درمان و سلامت مددجویان از اهداف مهم و محوری این نهاد است.

اولویت رسیدگی به وضعیت بهداشت، درمان و سلامت مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد خراسان‌جنوبی، علی‌اکبر نخعی با تأکید بر اهمیت سلامت مددجویان در توانمندسازی مددجویان، اظهار کرد: کمک به وضعیت بهداشت، درمان و سلامت مددجویان از اهداف مهم و محوری این نهاد است.

وی ادامه داد: مراکز بهداشت شهرستان‌ها، بیماران نیازمند مبتلا به بیماری سل را به این نهاد معرفی و پس از بررسی‌های لازم از سوی کمیته امداد به آنان سبد غذائی، خدمات بیمه‌ای و پرداخت هزینه‌های درمانی غیر بیمه‌ای ارائه می‌شود.

پرداخت 162 فقره وام کارگشایی به مددجویان سرایان

همچنین مدیر کمیته امداد سرایان اظهار کرد: در راستای رفع مشکلات مددجویان زیرپوشش از ابتدای سال جاری 162 وام کارگشائی به مددجویان پرداخت شده است.

حسن حلوانی اذعان داشت: وام‌های کارگشائی در زمینه‌های ازدواج، مسکن، درمان و کارانگیزی بوده و در این ارتباط یک‌میلیارد ریال به مددجویان زیرپوشش مساعدت شده است.

وی تعداد کودکان دچار سوءتغذیه در شهرستان سرایان را 210 نفر عنوان کرد و افزود: از ابتدای سال جاری 163 سبد غذائی با اولویت مناطق محروم توزیع شده است و مبلغ 45 میلیون ریال برای تامین سبد غذائی کودکان دچار سوء تغذیه هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی سرایان اذعان داشت: طی سال گذشته تعداد 107 خانوار زیرپوشش از معافیت انشعابات آب، برق و گاز به ارزش بیش از 72 میلیون ریال بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/69017/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول