اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی خبر داد

جمع‌آوری 5700 میلیون ریال زکات در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی از جمع‌آوری شدن مبلغ 5 میلیارد و 790 میلیون ریال زکات در این استان در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

جمع‌آوری 5700 میلیون ریال زکات در خراسان‌جنوبی

سیدجواد رضوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: در نیمه نخست امسال میزان جمع‌آوری زکات این نهاد مبلغی معادل 5 میلیارد و 790 میلیون ریال بوده است.

وی یادآور شد: در نیمه نخست سال گذشته نیز مبلغ یک‌میلیارد و 50 میلیون ریال زکات در استان جمع‌آوری شده بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی تصریح کرد: میزان زکات جمع‌آوری شده در شش ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 449 درصد افزایش داشته است.

*اعزام 950 نفر از خانواده امداد خراسان‌جنوبی به اردو

رضوی از اعزام 950 نفر از خانواده‌های امداد خراسان‌جنوبی در شش ماهه نخست امسال به اردوهای تخصصی و خانوادگی خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای تخصصی و خانوادگی امداد خراسان‌جنوبی افزود: این اردوها برای ارتقای روحیه نشاط و شادابی و غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بیشترین اردوهای امداد خراسان‌جنوبی به مشهد مقدس بوده است، اظهار کرد: تاکنون بیش از 40 دانشجوی دختر و 40 دانشجوی پسر زیر پوشش این نهاد به مشهد مقدس اعزام شدند.

رضوی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان اردوی 10 روزه مددجویان زیر پوشش این نهاد به مشهد مقدس با ظرفیت 120 نفر را انجام داده‌ایم.

وی گفت: علاوه بر اردوهای زیارتی اردوهایی نیز به شهرهای باستانی و توریستی کرمان و اصفهان داشته‌ایم تا فرزندان امداد استان بتوانند بیشتر با کشور آشنا شوند و جاذبه‌های گردشگری آن را بیشتر درک کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی افزود: این اردوها شامل دو گروه دختران و پسران زیر پوشش خانواده امداد خراسان‌جنوبی بوده که اردوی دختران به کرمان با ظرفیت 120 نفر و اردوی پسران زیر پوشش این نهاد به اصفهان با ظرفیت 200 نفر انجام شده است.

رضوی با بیان اینکه تجدید پیمان با آرمان‌های والای امام راحل یکی از وظایف اصلی این نهاد است، یادآور شد: برای آشنا کردن هر چه بیشتر مددجویان امداد با آرمان‌های والای امام(ره) اردوی 350 نفری به تهران برای زیارت بارگاه امام(ره) صورت گرفته است.

رضوی اضافه کرد: همچنین 40 نفر از اعضای کانون موقت زیرکوه به اردو اعزام شدند.

انتهای پیام/69008/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول