اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد دیلم خبر داد

بهره‌مندی 360 مددجو از طرح شاخص‌های بهداشتی کمیته امداد دیلم

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دیلم از بهره مندی 360 مددجو از طرح شاخص‌های بهداشتی کمیته امداد دیلم خبر داد.

بهره‌مندی 360 مددجو از طرح شاخص‌های بهداشتی کمیته امداد دیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سید وحید حسینی حقیقی صبح امروز در نشست روسای کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: بهداشت یکی از مواردی است که کمیته امداد در راستای جلوگیری از بیماری مددجویان خدماتی مانند آموزش و همچنین فراهم کردن یک محیط بهداشتی را انجام می‌دهد.

وی افزود: 360مددجو با مبلغی بالغ بر 220 میلیون ریال از طرح شاخص‌های بهداشتی در دیلم بهره‌مند شده است.

مدیر کمیته امداد دیلم یادآور شد:  این کمک‌ها در جهت آموزش و هدیه بهداشتی، توزیع مخزن آب و احداث سرویس بهداشتی به مددجویان داده شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دشتی نیز در این نشست از آغاز نام نویسی کلاس‌های اوقات فراغت در شهرستان دشتی خبر داد.

بحرینی اظهار داشت: در راستای پیشرفت اهداف فرهنگی و ارتقای بینش و مهارت جوانان، این مدیریت اقدام به برگزاری کلاس‌های طرح اوقات فراغت در رشته‌های مختلف قرآن، آموزش رشته‌های فنی و همچنین کانون جوانان پیرو ولایت کرده است که دانش آموزان دختر و پسر در مقاطع مختلف تحصیلی اوقات فراغت خود را سپری می‌کنند.

وی یادآور شد: این کلاس‌ها تا پایان فصل تابستان حتی در ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتی همچنین از جمع آوری بیش از 63 میلیون ریال از پایگاه‌های جمع آوری صدقه در روز نیمه شعبان در این شهرستان خبر داد.

بحرینی اظهار داشت: کمیته امداد از مناسبت‌های مختلف مذهبی در راستای ترویج سنت‌های حسنه اسلامی استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ماه شعبان نیز از یکی از ماه‌های عزیز است و اعیاد خجسته بسیاری در آن وجود دارد، تصریح کرد: از همین رو کمیته امداد دشتی نیز همزمان با سراسر کشور و در راستای عمل به سفارشات اکید ائمه اطهار و همچنین بزرگان دین در بحث اهمیت صدقه دادن برای سلامتی امام زمان (عج)اقدام به اجرای طرح صدقه برای سلامتی امام زمان (عج) در ماه شعبان کرده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان دشتی افزود: مبالغی که در مساجد این شهرستان جمع‌آوری می‌شود، در بین خانواده‌های نیازمند همان محل هزینه می‌شود.

انتهای پیام/66007/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول