اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و تجارت مازندران خبر داد

بسیج تمام ظرفیت اصناف برای کنگره 10 هزار شهید مازندران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از بسیج تمام ظرفیت اصناف برای برگزاری کنگره 10 هزار شهید استان خبر داد.

بسیج تمام ظرفیت اصناف برای کنگره 10 هزار شهید مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران، مرتضی هاشم‌پور در جلسه بسیج اصناف استان و سومین جلسه هماهنگی برگزاری کنگره سرداران و 10 هزار شهید اظهار داشت: حمایت از هرگونه اقدام و فعالیت‌های نوآورانه و بدیع می‌تواند برای سایر مدیران نمونه و مدل شود.

وی با بیان اینکه برگزاری کنگره سرداران و 10 هزار شهید استان از برنامه‌های اجرایی شورای عالی بسیج اصناف استان است، گفت: اصناف استان به عنوان جمعیت بزرگ اقتصادی جامعه تمام ظرفیت خود برای مشارکت در برگزاری کنگره سرداران و 10 هزار شهید استان در 24 دی ماه سال جاری در مرکز استان بسیج کرده است.

این مسئول تصریح کرد: سلسله جلسات شورای عالی بسیج اصناف استان با هدف سازماندهی و بکارگیری قشر عظیم بازار سعی در پیوند ظرفیت‌های خود برای اجرایی کردن این کنگره دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به اینکه دبیرخانه این مراسم نیز در اختیار خوبکار مسئول بسیج اصناف استان است، گفت: هرگونه پیشنهادی در راستای تقویت امور و جهت‌دهی مطلوب مورد استقبال این دبیرخانه قرار خواهد گرفت.

هاشم‌پور از شکل‌گیری کمیته‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی، تخصصی و پشتیبانی و مالی در ذیل این مجموعه نیز خبر داد.

هاشم‌پور با اشاره به اینکه اصناف و بازاریان به عنوان سرمایه اجتماعی با روشن ضمیری همواره نقش تاثیرگذاری در تاریخ معاصر ایران و انقلاب اسلامی داشتند، گفت: اصناف استان 513 شهید و مرکز استان 150 شهید تقدیم انقلاب کرده است.

شهردار ساری در این جلسه اظهار داشت: با معرفی شهدای شاخص اصناف، شهرداری آمادگی ساخت و نصب نمادها و آلمان‌های آنها را در شهر دارد.

مهدی عبوری همچنین از آمادگی شهرداری در فضا سازی و تبلیغات محیطی شهر با نصب بیلبورد و استند برای این رویداد بزرگ فرهنگی خبر داد.

انتهای پیام/ 2296/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول