اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی شوشتر:

ساماندهی بازار شوشتر بر اساس قانون اصناف انجام شود

رئیس مجمع امور صنفی شوشتر گفت: ساماندهی بازار شوشتر باید بر اساس قانون اصناف انجام شود و کرامت بازاریان زیرسئوال نرود.

ساماندهی بازار شوشتر بر اساس قانون اصناف انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، رجبعلی ثابت ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر و اتحادیه امور صنفی برای ساماندهی به وضعیت بازار مرکزی شوشتر اظهار کرد: باید اجرائیات شهرداری برای سامان‌دهی بازار شوشتر بر اساس قانون موجود عمل کند و برخوردهای خارج از قانون و عرف مورد تائید نیست.

وی با اشاره به ساماندهی بازار در روزهای گذشته گفت: ساماندهی انجام شده در بازار شوشتر در بیشتر مواقع خارج از ضابطه و بدون قانون بوده است و برخی رفتارهای اجرائیات شهرداری ناشایست است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه با بازاریان شوشتر در این زمینه رایزنی شده است، افزود: تا حد زیادی از سد معبار در بازار شوشتر برطرف شده است ولی شهرداری نیز طبق قانون دستفروشان را از سطح بازار جمع کند.

*قانون اعمال شود

ثابت با اشاره به بندهایی از قانون لایحه عوارضات شهرداری شوشتر گفت: به بازاریان تذکر داده شده است که در صورت مشاهده سدمعبر بر اساس لایحه عوارضات شهرداری شوشتر در نوبت نخست 2 میلیون ریال جریمه در پی دارد.

وی افزود: این میزان جریمه در نوبت‌های دو و سوم بیشتر و بیشتر می‌شود و بازاریان به این مهم توجه داشته باشند که در صورت جریمه باید در اسرع وقت آن را پرداخت کنند.

ثابت خاطرنشان کرد: در کشور اصلی‌ترین متولی بازار مجمع امور صنفی شهر است ولی در شوشتر برای ساماندهی به بازار شوشتر هیچ مشورت و هماهنگی با مجمع امور صنفی انجام نشده است.

انتهای پیام/72006/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول