اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد

تصویب منطقه ویژه اقتصادی مرند در کمیسیون اقتصادی مجلس

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تصویب منطقه ویژه اقتصادی مرند در کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد.

تصویب منطقه ویژه اقتصادی مرند در کمیسیون اقتصادی مجلس

محمد حسن‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرند اظهار کرد: با وجود منطقه آزاد ارس و معادن کائولن زنوز و کارخانه کمپوست همچنین قرار گرفتن مرند در مسیر ترانزیت اروپا و آسیا، این شهرستان در امر سرمایه‌گذاری برای توسعه اقتصاد و ایجاد اشتغال پایدار می‌تواند نقش مهمی داشته باشد.

وی افزود: شهرستان‌های مرند و جلفا به لحاظ قرار گرفتن در منطقه مرزی و جاده ترانزیتی به عنوان شاهرگ اتصال ایران به کشورهای ترکیه، گرجستان، ارمنستان ‌ـ آذربایجان و کشورهای آسیای میانه هستند که در ایجاد تبادل کالا نقش مهم دارند.

حسن‌نژاد گفت: ارتباط ریلی و زمینی راحت از طریق مرند در ایجاد اشتغال پایدار، رونق اقتصادی و تجارت تاثیرگذار است.

عضو شورای پول و اعتبار اظهار کرد: ظرفیت‌هایی که در مرند و جلفا با وجود منطقه آزاد ارس در زمینه‌های کشاورزی و صنعتی وجود دارد، می‌تواند زمینه مساعد را برای سرمایه‌گذاران در منطقه هموار کند.

وی افزود: در جذب سرمایه‌گذاری سرمایه‌داران داخلی و خارجی، مسئولان شهرستان آمادگی خودشان را در ایجاد بسترهای مناسب سرمایه‌گذاری اعلام کرده و دست همه آنان را به گرمی می‌فشارند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، از تصویب منطقه ویژه اقتصادی مرند در کمیسیون اقتصادی خبر داد و گفت: در حال حاضر با پیشنهاد و تصویب اعضای کمیسیون به زودی این طرح در صحن علنی مجلس مطرح شده و با تصویب آن تحول مهم اقتصادی باعث ایجاد اشتغال پایدار در منطقه خواهد شد.

انتهای پیام/60002/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول