اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت معاونت عقیدتی و سیاسی سپاه اصفهان

برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان سپاه صاحب الزمان (عج) آغاز شد

برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان سپاه اصفهان به همت معاونت عقیدتی و سیاسی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان آغاز شد.

برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان سپاه صاحب الزمان (عج) آغاز  شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به همت معاونت عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج) مراسم افتتاحیه برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان در محل نمازخانه ستاد سپاه استان اصفهان برگزار شد.

این مراسم افتتاحیه به مناسبت آغاز برنامه‌های قرآنی سپاه استان و با حضور سردار فدا، جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج) و حجت‌.الاسلام غفاری‌پور، نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه اصفهان با اشاره به اهمیت و وجوب روزه براساس آیات قرآن مجید اظهار کرد: خداوند ماه مبارک رمضان را متمایز از ماه‌های دیگر سال قرار داده، چراکه در این ماه مومنان روزه‌دار در هر شرایطی در حال عبادت بوده و عبادات آنها در این ماه از اجر چند برابری برخوردار است.

حجت‌الاسلام رضا غفاری‌پور تأکید کرد: ماه مبارک رمضان تمرینی است برای خودداری از انجام محرمات و پرداختن به واجبات و در صورت تحقق این مهم، بندگان خدا در ماه‌های دیگر سال نیز از گزند فتنه‌های شیطان در امان هستند.

به گزارش فارس، در این مراسم برنامه‌های قرآنی سپاه صاحب الزمان(عج) در ماه مبارک رمضان تشریح شد که مهم‌ترین آن در ایام لیالی قدر است.

انتهای پیام/63012/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول