اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت کنارک:

شجاعت سرباز نیروی انتظامی چابهار در مقابله با عامل انتحاری ستودنی است

امام جمعه اهل سنت کنارک گفت: شجاعت سرباز وظیفه‌شناس نیروی انتظامی در مقابله با عامل انتحاری که قصد ورود به مقر نیروی انتظامی و منفجر کردن آنجا را داشت، ستودنی است.

شجاعت سرباز نیروی انتظامی چابهار در مقابله با عامل انتحاری ستودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنارک، مولوی عبدالملک ملکی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه اهل سنت این شهرستان خطاب به نمازگزاران اظهار داشت: از برکات ماه مبارک رمضان بهره کافی را ببرید و از تمام فرصت‌های آن برای جبران معصیت‌ها استفاده کنید.

وی افزود: مردم در این ماه کدورت‌ها را از خود دور کنید و با همدلی و اخوت طعم شیرین رمضان را بر کام خود تلخ نکنید.

مولوی ملکی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سرباز رشید اسلام در حالی که می‌دانست با چه خطری مواجه است، دست از انجام وظیفه نکشید تا اینکه در نهایت باعث شد عامل انتحاری به درک واصل شود.

امام جمعه اهل سنت کنارک این سرباز نیروی انتظامی را شایسته دریافت نشان شجاعت دانست و تصریح کرد: با ناکام ماندن عملیات انتحاری اخیر در چابهار بار دیگر توان دفاعی جمهوری اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد.

وی ادامه داد: نیروهای نظامی و انتظامی ما با بهره‌گیری از تفکرات دفاعی دلاورانه با سربلندی در برابر سناریوهای پیچیده دشمنان پیروز شدند.

امام جمعه اهل سنت کنارک همچنین از مسئولان خواست تا با افزایش نظارت بر عرضه مواد غذایی مورد نیاز مردم کنترل بازار را در ماه مبارک رمضان به دست بگیرند تا مردم با گرانی‌های بی‌جا روبه‌رو نشوند.

انتهای پیام/75002/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول