اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه زرند خبر داد

اجرای طرح «با شهدا در ضیافت نور» در زرند

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زرند گفت: طرح قرآنی «با شهدا در ضیافت نور» ویژه شهدای شهرستان زرند توسط بسیجیان طی ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

اجرای طرح «با شهدا در ضیافت نور» در زرند

عبدالمجید زمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زرند با تبریک حلول ماه پرفیض و برکت رمضان اظهار داشت: طرح «با شهدا در ضیافت نور» ویژه شهدای این شهرستان توسط بسیجیان حوزه و پایگاه مقاومت طی ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی هدف از اجرای این طرح را گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس همراه با برپایی ختم قرآن کریم و ختم صلوات عنوان کرد و افزود: امروز زنده نگه ‌داشتن یاد شهدا سبب تداوم حرکت انقلاب، ادامه راه شهدا و استمرار حرکت انبیاء الهی است و همه وظیفه داریم که ادامه ‌دهنده راه شهدا باشیم و به‌ خوبی از آرمان‌های انقلاب اسلامی پاسداری کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زرند ادامه داد: طرح «با شهدا در ضیافت نور» چند سالی است که در حوزه و پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود و چهار نفر بسیجی یک ختم قرآن کریم را برای یک شهید طی ماه رمضان قرائت می‌کنند و ثواب این قرائت را به روح و روان پاک شهدا می‌فرستند.

زمانی خاطر نشان کرد: طرح «با شهدا در ضیافت نور» با استقبال گسترده بسیجیان رو‌‌به‌رو شده که به عنوان نمونه در سال گذشته بیش از 2 هزار ختم قرآن کریم و میلیون‌ها صلوات قرائت شده است و امیدواریم که مورد رضای خداوند متعال قرار گیرد.

وی عنوان کرد: ماه مبارک رمضان بهار قرآن و ماه رحمت و مغفرت به درگاه الهی است و ماهی است که قرآن کریم برای راهنمایی مردم و نشانه‌های هدایت نازل شده و روزه ماه مبارک رمضان عامل مؤثری برای پرورش روح تقوا است.

این مسئول خاطر نشان کرد: روزه گرفتن در ماه مبارک رمضان علاوه بر پرورش روح و استقامت جسم در ظاهر یک نوع سخت‌گیری و محدودیت است، اما سرانجامش راحتی و آسایش انسان و نشانه‌ای است، برای بزرگ شمردن خدای متعال و شکرگزاری در برابر نعمت‌های بی‌شماری که به ما عنایت کرده که باید قدردان این نعمت باشیم و از فیوضات این ماه نهایت بهره‌برداری را به ‌عمل آوریم.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زرند با اشاره به برنامه‌های سپاه زرند در ماه مبارک رمضان افزود: در ماه مبارک رمضان ویژه‌برنامه‌های مختلف فرهنگی، قرآنی، تربیتی و اعتقادی توسط بسیجیان حوزه و پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود که طرح «با شهدا در ضیافت نور»، دیدار و سرکشی از خانواده محترم شهدا، برپایی محافل انس با قرآن کریم، ضیافت افطاری بسیجیان توسط حوزه‌های مقاومت از جمله این برنامه‌ها است.

وی اذعان داشت: نشست هیئت‌های قرآنی بسیج و سپاه شهرستان زرند، برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن کریم در رشته‌های مختلف، برگزاری شبی در محضر قرآن کریم با حضور قاریان برتر، برگزاری ختم قرآن کریم و ختم صلوات، برگزاری جشن میلاد امام حسن (ع) و آیین سوگواری شهادت امام علی (ع) و برپایی آیین شب‌های قدر، برپایی محفل انس و مودت بسیجیان به همراه خانواده و ده‌ها برنامه دیگر در ماه رمضان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80022/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول