اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیجار در یادواره شهید نصرالهی:

امنیت پایدار ایران نتیجه خون و صلابت شهداست/ امثال شهید نصرالهی در پاسداران امروز موج می‌زند

امام جمعه بیجار با اشاره به برقراری امنیت پایداری که اکنون بر مرزها و ایران اسلامی حاکم است آن را نتیجه خون شهدا و صلابت و استواری آنان در برابر سختی‌ها دانست.

امنیت پایدار ایران نتیجه خون و صلابت شهداست/ امثال شهید نصرالهی در پاسداران امروز موج می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از بانه، حجت‌الاسلام علی مرادی پیش از ظهر امروز در یادواره شهید سردار قاسم نصرالهی و 832 شهید بانه که با حضور مسئولان لشکری و کشوری و خانواده‌های شاهد در مجتمع فرهنگی ارشاد بانه برگزار شد اظهار کرد: شهدای نظام اسلامی را در برابر تمامی ناملایمات و مشکلات مصون داشته‌اند.

به گفته امام جمعه بیجار، اکنون نیز پیروی از تفکرات شهدا و الگوگیری از شجاعت و فداکاری رزمندگان دوران دفاع مقدس این انقلاب را استمرار می‌بخشد چرا که ملت ایران و نیروهای مسلح علاوه از رهبری و فرماندهی شایسته‌ای برخوردار هستند.

مرادی تصریح کرد: شهدای ما بچه‌ها و خانواده خود را در زمان دفاع از میهن اسلامی فراموش کردند و گرنه به چنین جایگاه والایی نمی‌رسیدند.

وی شهدا را پرورش یافتگان مکتب اسلام و رسوا خدا خواند و گفت: تفکر امام راحل در دل و جان شهدا ریشه دوانده بود و با این تفکر پیروزی‌های شیرین را برای ملت و نظام رقم می‌زدند.

امام جمعه بیجار همچنین استقامت خانواده شاهد را نیز ستودنی دانست و افزود: هر شب برای فرزندان و خانواده شهدا بسان یک سال می‌گذرد اما چون این عمل در راه خدا انجام شده است لذا خداوند صبر زیبایی به آنان عطا کرده است.

وی ادامه داد در صورتی که صلابت و شجاعت رزمندگان و رهبری‌های امام و مقام معظم رهبری نبود اکنون هم ایران به سرنوشت عراق و افغانستان و سایر کشورها دچار شده بود.

مرادی بیان داشت: اکنون ما زیر سایه رهبری غرق در معنویت هستیم و زندگی خود را در سایه امنیت با آرامش سپری می‌کنیم.

وی همچنان گفت: برگزاری یادواره شهدا، زنده بودن آنان را نمایان می‌سازد و باید کاری کرد که هیچ‌گاه این اسوه‌های ایثار و مقاومت به فراموشی سپرده نشوند چرا که اگر جز این باشد انقلاب در معرض خطر قرار خواهد گرفت.

امام جمعه بیجار در ادامه مشارکت مردم در انتخابات، همکاری با نیروهای مسلح و به ویژه سپاه و بسیج را نشان از پیروی آنان از شهدا و ولایت فقیه عنوان کرد و گفت: بدون شک این مولفه‌ها انقلاب را تا اتصال به ظهور امام زمان حفظ خواهد کرد.

وی همچنین گفت: شهیدانی چون سردار نصرالهی در آن دوران با مقاومت در برابر استکبار جهانی ایران و انقلاب اسلامی را حفظ کردند و خوشبختانه امروز امثال این شهدا در میان پاسداران موج می‌زند و این خود حافظ امنیت و انقلاب است.

مرادی در پایان بر تقویت فرهنگ جهاد و ایثار تاکید کرد و خواستار ادامه راه شهیدان شد.

انتهای پیام/79001/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول