اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری:

پاسخ به استعلام‌های ثبت اسناد مکانیزه می‎شود

مدیرکل ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان سال‌جاری تمامی پرونده‌های واحدهای ثبتی این اداره کل داده آمایی و به زودی پاسخ استعلام بصورت مکانیزه از طریق سامانه انجام خواهد شد.

پاسخ به استعلام‌های ثبت اسناد مکانیزه می‎شود

محمد حسین بهادر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: پرونده‌های ثبتی بر خلاف پرونده‌های دیگر سازمان‌ها هیچ زمانی مختومه نخواهند شد.

وی بر ضرورت تامین بودجه برای اسکن کردن اوراق این نوع پرونده‌ها که بیش از 70 سال قدمت دارند تاکید کرد و گفت: انتظار می‌رود تا پایان سال‌جاری تمامی پرونده‌های واحدهای ثبتی این اداره کل داده آمایی و به زودی پاسخ استعلام بصورت مکانیزه از طریق سامانه انجام شود.

بهادر کمبود بودجه عمرانی سال 91 و عدم تخصیص 100 درصدی آن را از مشکلات فراروی این سازمان برشمرد و گفت: اهداف و سیاست‌های این سازمان به ویژه کاداستر و تکالیف مقرر در قانون برنامه پنج توسعه نیاز به توجه جدی مسئولین استانی و شهرستانی دارد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری در ادامه از صدور 112 برگ سند کاداستری در سه ماهه اول سال‌جاری در کوهرنگ خبر داد و افزود: در این مدت سه برگ سند بنام دولت و 51 فقره بازداشت و رفع بازداشت و تقاضای ثبت 20 فقره ملک بنام اشخاص و ثبت تغییرات 29 مورد شرکت در این شهرستان بیش از 96 میلیون ریال درآمد داشته است.

بهادر خاطرنشان کرد: هرچند موقعیت جغرافیایی و اقلیمی آن شهرستان باعث کم رنگ شدن مراجعات مردمی و ارائه خدمات ثبتی می‌شود لیکن تلاش بیشتر کارکنان ثبت اسناد و املاک کوهرنگ در راستای رسالت‌های سازمان مورد انتظار است.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول