اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا:

بازیکنان توانمندی در رده‌های پایه فوتبال قم فعالیت می‌کنند

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون کشورمان گفت: با شناختی که از فوتبال قم دارم استعدادهای بسیار خوبی در رده‌های سنی پایه این استان فعالیت می‌کنند.

بازیکنان توانمندی در رده‌های پایه فوتبال قم فعالیت می‌کنند

فریدون معینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: برای تدریس در دوره توجیهی ویژه مربیان مدارس فوتبال و فوتسال به قم آمده‌ام و از اینکه در جمع مربیان پرتلاش و با دانش این استان حضور دارم خوشحالم چون قم یکی از استان‌های فعال در توسعه فوتبال است.

وی با بیان اینکه قم از فوتبالیست‌های مستعدی در رده‌های سنی پایه برخوردار است اضافه کرد: با توجه به برنامه‌های مختلف در این سال‌ها زیاد در قم حضور داشته‌ام و پیگیری‌هایی که از طریق هیئت فوتبال قم برای افزایش دانش مربیان صورت می‌گیرد، بیانگر این است که قم ظرفیت و پتانسیل پیشرفت در فوتبال را دارد و می‌تواند به موقعیت‌های خوبی برسد.

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا با ابراز رضایت از برگزاری دوره توجیهی ویژه مربیان مدارس فوتبال و فوتسال قم ابراز داشت: مربیان شرکت کننده در این دوره بسیار باانگیزه بودند و این مهم سبب شد شاهد کلاس با نشاط و پویایی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه این دوره توجیهی به صورت فشرده برگزار شد، من هرگز احساس خستگی نکردم و مطمئنم مربیان شرکت کننده نیز چنین احساسی ندارند و امیدوارم با تجربیاتی که در این دوره منتقل شد، مربیان جوان و پرتلاش فوتبال و فوتسال قم بتوانند تأثیرگذاری مثبتی در رشد و ارتقاء جایگاه هر دو رشته و تربیت نیروهای مستعد داشته باشند.

معینی در ادامه ضمن انتقاد از عملکرد برخی مدارس فوتبال در نقاط مختلف کشور تاکید کرد: برای رسیدن به قله موفقیت در فوتبال باید نگرش علمی ویژه‌ای به مقوله استعدادیابی و پرورش استعدادهای جوان در فوتبال کشور داشت.

وی عنوان داشت: متأسفانه مدارس فوتبال در کشور ما با استاندارد‌های جهانی فاصله دارند و این فاصله بیشتر ناشی از هدفمند نبودن این مدارس در کشور است اما با کاری که امسال وزارت ورزش و جوانان و ادارات کل استان‌ها با همکاری هیئت فوتبال برای ساماندهی این مدارس انجام می‌دهند، می‌توان به آینده کاری این مدارس بیش از پیش امیدوار بود.

معینی در ادامه با تمجید از فوتبالیست‌های مستعد استان قم در سنین پایه اظهار داشت: زمانی که مسئول کمیته جوانان فدراسیون بودم، هم در سفرهای مختلف به قم و هم در فستیوال‌های کشوری مدارس فوتبال، بارها از نزدیک کار نونهالان قمی را زیر نظر گرفته‌ام و معتقدم که استعدادهای فوق العاده‌ای در بین فوتبالیست‌های قمی وجود دارد.

مدرس فدراسیون فوتبال کشورمان یادآور شد: توجه هیئت فوتبال به سرمایه‌گذاری و توجه به رده‌های سنی پایه با هدف پرورش مربی و کشف بازیکنان نخبه، نویدبخش آینده‌ای روشن برای فوتبال در استان قم است.

انتهای پیام/78002/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول