اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت‌های استانی

تیم‌های برتر فوتبال و فوتسال قم معرفی شدند

تیم‌های برتر مسابقات لیگ‌های دسته‌های مختلف فوتبال و فوتسال باشگاه‌های قم از سوی هیئت فوتبال استان معرفی شدند.

تیم‌های برتر فوتبال و فوتسال قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با توجه به اینکه قم در هر سال لیگ‌های مختلفی در هر دو رشته فوتبال و فوتسال برگزار می‌کند 17 تیم برتر رقابت‌های فوتبال و فوتسال باشگاه‌های استان در فصل قبل از سوی هیئت فوتبال معرفی شدند.

یکی از لیگ‌های پویا در فوتبال استان قم که بازیکنان مستعدی را به این رشته ورزشی معرفی کرده است و بسیاری از آنها به تیم‌های ملی رده‌های سنی پایه فوتبال کشورمان نیز دعوت شده‌اند، لیگ رده سنی نوجوانان فوتبال قم محسوب می‌شود.

این در حالی است که در لیگ این رده سنی فوتبال قهرمانی باشگاه‌های استان قم در سال قبل تیم نوجوانان اتحاد شادقلی به سرپرستی حسین قاسمی به مقام قهرمانی رسید، تیم نوجوانان سوهان گل محمد به سرپرستی محمد کیانی‌نژاد در جایگاه دوم ایستاد و مقام سوم به تیم صبای نوین به سرپرستی ‌هادی گائینی رسید.

در بین تیم‌های برتر مسابقات فوتبال جوانان باشگاه‌های استان قم تیم جوانان صبا به سرپرستی ‌هادی گائینی در جایگاه نخست قرار گرفت، تیم همای نوین به سرپرستی احمد محسنی نایب قهرمان شد و مقام سوم را تیم اتحاد شادقلی به سرپرستی حسین قاسمی به خود اختصاص داد.

در بین تیم‌های حاضر در مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های استان قم نیز مقام اول به تیم پناه‌آفرین به سرپرستی احمد کاشانی رسید، مقام دوم را تیم آبادگران ارم‌ساز به سرپرستی عبدالمطلب شریفی به خود اختصاص داد و مقام سوم را تیم فوتبال اتحاد شادقلی به سرپرستی حسین قاسمی کسب کرد در حالی که عنوان تیم اخلاق به تیم همای نوین به سرپرستی احمد محسنی رسید.

با توجه به اینکه مسابقات لیگ رده سنی بزرگسالان فوتبال باشگاه‌های استان قم به غیر از لیگ برتر در دسته اول نیز برگزار شد، تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر فوتبال استان نیز مشخص شدند و بر این اساس تیم ذاکر به سرپرستی حمید فرجی در جایگاه نخست قرار گرفت، تیم انصار به سرپرستی جواد آرایش دوم شد و عنوان تیم اخلاق نیز به تیم پوشاک ایلیای جعفریه تعلق گرفت.

در بین تیم‌های برتر مسابقات فوتسال دسته اول باشگاه‌های استان قم نیز مقام نخست از آن تیم فوتسال ذاکر به سرپرستی حمید فرجی شد و مقام دوم را تیم امید به سرپرستی علی وفایی به خود اختصاص داد، ضمن اینکه در بین تیم‌های برتر مسابقات فوتسال دسته دوم باشگاه‌های قم نیز مقام اول به تیم فراز تائو رسید و مقام دوم را تیم شهرداری به دست آورد.

انتهای پیام/78002/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول