اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم:

جاده گرمسار 4 نفر را به مهمانی بیمارستان فرستاد/ مرگ کودک یک ساله در تصادف موتورسیکلت

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: بر اثر برخورد سواری با مانع در جاده گرمسار چهار نفر راهی بیمارستان شدند.

جاده گرمسار 4 نفر را به مهمانی بیمارستان فرستاد/ مرگ کودک یک ساله در تصادف موتورسیکلت

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با تبیین حوادث 72 ساعت گذشته اظهار کرد: بر اثر واژگونی پراید در بستر رودخانه سه نفر مجروح شدند.

وی افزود: هم‌زمان با این حادثه یک دستگاه خودرو با موتورسیکلت در ابتدای روستای جنداب برخورد کرد که در این حادثه دو نفر مجروح شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم وضعیت این دو مجروح را بسیار وخیم ذکر کرد و گفت: برای اعزام مجروحان به مراکز درمانی دو دستگاه آمبولانس همراه با تیم درمانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با تاکید بر اینکه وقوع حادثه در جاده گرمسار پایان ندارد تصریح کرد: بر اثر برخورد سواری با مانع، چهار نفر مجروح شدند که پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به مراکز درمانی اعزام شدند.

فراهانی از جمله نقاط حادثه خیز بعد از گرمسار را محور سلفچگان دانست و گفت: بر اثر واژگونی سواری چهار نفر مجروح شدند که سه دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی به مجروحان در محل حادثه حضور یافتند.

وی وقوع حادثه دیگری در محور اراک را مورد توجه قرار دارد و گفت: بر اثر واژگونی سواری چهار نفر مجروح شدند که خدمات درمانی اولیه توسط امداد رسانان  اورژانس 115 دریافت کردند.

فراهانی ادامه داد: ساعت‌های نخستین بامداد روز گذشته دو دستگاه تریلر در محور سلفچگان – دلیجان به شدت برخورد کردند که این حادثه سه مجروح به دنبال داشت.

وی افزود: پس از اعزام دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه و ارائه خدمات درمانی اولیه مجروحان برای دریافت خدمات درمانی بیشتر به مراکز درمانی اعزام شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از تصادف یک دستگاه اتوبوس با کامیون در جاده سلفچگان خبر داد و گفت: در این حادثه 9 نفر مجروح شدند.

وی با تبیین وضعیت این مجروحان تصریح کرد: پنج نفر از مجروحان حادثه با سه دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شدند و چهار نفر نیز به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

*ارابه مرگ جان کودک یک ساله را گرفت

فراهانی سقوط از موتور و حوادث این چنینی را از جمله حوادث شاخص همیشگی استان قم دانست و بیان داشت: بر اثر سقوط از موتورسیکلت در خیابان رسالت دو نفر مجروح شدند و در این حادثه یک کودک خردسال یک ساله به دلیل شدت جراحات و آسیب‌های وارده فوت کرد.

انتهای پیام/78005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول