اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد فردوس خبر داد

جمع‌آوری 57 میلیون تومان صدقه در فردوس

رئیس کمیته امداد فردوس از جمع‌آوری 57 میلیون تومان صدقه طی سه ماهه نخست سال جاری در این شهرستان خبر داد.

جمع‌آوری 57 میلیون تومان صدقه در فردوس

علیرضا پاکدل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: در حال حاضر یک‌هزار و 507 خانوار شامل 2 هزار و 669 نفر زیر پوشش کمیته امداد شهرستان فردوس قرار دارند.

وی از جمع‌آوری مبلغ 57 میلیون تومان صدقه در سه ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: این مبلغ از 9 هزار و 448 صندوق نصب شده در سطح شهرستان جمع آوری و برای کمک به محرومان و نیازمندان هزینه می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی فردوس افزود: در طرح اکرام تعداد 723حامی از 103 یتیم حمایت می‌کنند که این حامیان در سه ماهه نخست امسال مبلغ 43 میلیون و 267 هزار تومان به ایتام کمک کرده‌اند.

پاکدل همچنین به حمایت کمیته امداد از دانشجویان و دانش‌آموزان اشاره و تصریح کرد: تعداد 223 دانش‌آموز و 130 دانشجو زیر پوشش کمیته امداد فردوس قرار دارند و در طول سال از خدماتی نظیر اردوهای فرهنگی، کمک هزینه تحصیل و طرح آموزش خانواده بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول یادآور شد: از ابتدای امسال بیش از یک‌میلیون و 147 هزار تومان برای تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد فردوس هزینه شده است.

جمع‌آوری یک‌میلیارد تومان کمک مردمی در فردوس

رئیس کمیته امداد امام خمینی فردوس مشارکت مردم در این شهرستان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: از ابتدای امسال مبلغ یک‌میلیارد تومان از محل درآمدهای محلی شامل جشن نیکوکاری و نذورات مردمی در فردوس جمع‌آوری شده است.

وی تعداد طرح‌های خودکفایی و اشتغالزا در شهرستان فردوس را یک‌هزار و 40 مورد اعلام و اضافه کرد: در سال جاری مبلغ 510 میلیون تومان تسهیلات به تعداد 61 طرح اشتغالزا در این شهرستان پرداخت شده است.

پاکدل همچنین به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی کمیته امداد به افراد زیر پوشش این نهاد اشاره کرد و اذعان داشت: هم‌اکنون 954 نفر بیمه شده شهری و 248 نفر بیمه شده تامین اجتماعی از خدمات بهداشتی و درمانی بهره‌مند و از ابتدای امسال مبلغ 74 میلیون و 264 هزار تومان برای بیمه این مددجویان پرداخت شده است.

انتهای پیام/69007/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول