اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی اصفهان خواستار شد

لزوم تحقیق و تفحص مجلس از سازمان بازنشستگی برای بیمه طلایی بازنشستگان

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید نسبت به تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی کشوری نسبت به نحوه اجرای بیمه طلایی بازنشستگان اقدام کنند.

لزوم تحقیق و تفحص مجلس از سازمان بازنشستگی برای بیمه طلایی بازنشستگان

مجید روستایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اجرای بیمه طلایی از ابتدای تیر ماه امسال برای بازنشستگان و خانواده‌های آنها اظهار کرد: اما بازنشستگان از نحوه اجرای این بیمه رضایتی ندارند، چرا که بیمه طلایی به صورت واقعی و کامل نسبت به این افراد اجرا نشده است.

وی به اختصاص 600 میلیارد تومان برای اجرای بیمه طلایی بازنشستگان اشاره کرد و ادامه داد: در بودجه امسال دولت 195 میلیارد تومان برای اجرای بیمه طلایی بازنشستگان اختصاص داده شد.

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان با تاکید بر اینکه بازنشستگان خواستار اجرای بیمه طلایی همانند بیمه طلایی شاغلان فرهنگی هستند، تصریح کرد: اما در حال حاضر بیمه طلایی بازنشستگان تنها برای بستری و عمل جراحی این افراد اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه بازنشستگان در حسرت اجرای کامل و واقعی بیمه طلایی هستند، اضافه کرد: در حال حاضر هر فرد برای استفاده از خدمات بیمه طلایی باید ماهیانه 15 هزار تومان پرداخت کند.

روستایی با اشاره به اینکه اعتبارات سنگینی برای اجرای بیمه طلایی بازنشستگان هزینه می‌شود، تاکید کرد: حدود یک میلیون و 150 هزار نفر بازنشسته در سطح کشور زیر پوشش خدمات بیمه طلایی قرار گرفته‌اند که حدود 750 هزار نفر از این افراد از بازنشستگان فرهنگی هستند.

وی با تاکید بر اینکه از ابتدا فرهنگیان بازنشسته خواستار اجرای بیمه طلایی بوده‌اند، افزود: اما سازمان بازنشستگی کشوری عنوان کرد که بیمه طلایی را نسبت به تمام بازنشستگان اجرا می‌کند و در حال حاضر بازنشستگان فرهنگی و سایر بازنشستگان از نحوه اجرای این بیمه راضی نیستند.

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید نسبت به تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی کشوری نسبت به نحوه اجرای بیمه طلایی بازنشستگان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه طی چهار ماهی که بیمه طلایی از سوی آموزش و پرورش نسبت به فرهنگیان بازنشسته اجرا شده بود، بیمه ایران به عنوان بیمه‌گر بوده است، اظهار کرد: اما در حال حاضر بیمه آتیه‌سازان به عنوان بیمه‌گر و مجری بیمه طلایی بازنشستگان است.

روستایی با اشاره به اینکه بیمه آتیه‌سازان به عنوان زیر‌مجموعه بیمه خدمات درمانی است و این شرکت مورد تأیید بیمه مرکزی ایران نیست، ادامه داد: نحوه اجرای بیمه طلایی بازنشستگان از سوی شرکت بیمه آتیه‌سازان باید مورد بررسی قرار بگیرد.

انتهای پیام/63004/ع40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول