اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اوقاف ملایر صورت می‌گیرد

احداث بزرگترین پروژه مسکن مهر در ملایر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از احداث بزرگترین پروژه مسکن مهر به همت اداره اوقاف و امور خیریه ملایر خبر داد.

احداث بزرگترین پروژه مسکن مهر در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام رضا زین‌العابدینی عصر امروز در جمع خبرنگاران در ملایر از اطعام پنج هزار نفر از افراد نیازمند شهرستان توسط اداره اوقاف و امور خیریه خبر داد و افزود: اطعام‌دهی در راستای نیت واقف مرحوم سیف‌الدوله در شب‌های جمعه و شب‌های قدر در ماه رمضان انجام می‌شود.

وی افزود: در این راستا اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با اداره‌های مختلف از جمله هلال احمر، بهزیستی، کمیته امداد و... تعامل داشته و افراد زیر پوشش این نهادها از سفره‌های افطاری اوقاف بهره‌مند می‌شوند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در ماه رمضان 600 نفر معتکف شوند، ابراز داشت: این افراد نیز از اطعام اوقاف و امور خیریه بهره‌مند می‌شوند.

وی در ادامه ابراز داشت: در ماه رمضان نیز خدمات دندانپزشکی موقوفه آقاکیانی ویژه عموم با تخفیف 40 درصدی و 50 درصد ویژه افراد نیازمند و زیر پوشش انجام می‌شود.

زین‌العابدینی از اعزام 17 مبلغ از سوی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر به مناطق مختلف این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این مبلغان امسال برای نخستین بار در مسجد جامع ملایر نیز به سئوالات شرعی مردم پاسخ می‌دهند.

وی از برنامه ویژه محفل انس با قرآن با حضور یک قاری مصری در ماه رمضان در ملایر خبر داد و عنوان داشت: برنامه محفل انس با قرآن با حضور این قاری مصری در مصلی ملایر، حوزه علمیه خواهران و برادران و مسجد امام جعفر صادق(ع) و همچنین مقبره مرحوم سیف‌الدوله، برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر برگزاری برنامه‌های ویژه شب‌های ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر در بقاع متبرکه را از دیگر برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در ماه رمضان برشمرد.

وی به پروژه‌های مسکن مهر اشاره کرد و گفت: در این راستا، پروژه تجاری مسکن مهر ملایر با زیربنای 6 هزار متر مربع با تراکم 200 درصد و 12 هزار متر مربع اعیانی احداث می‌شود.

زین‌العابدینی اظهار داشت: اعتبار پیش‌بینی شده برای ساخت این پروژه 100 میلیارد ریال است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سعی شده تمامی امکانات شامل فروشگاه، پارکینگ، داروخانه و... در این مکان احداث شود که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طی دو سال ساخته می‌شود.

انتهای پیام/89013/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول