اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان رشتخوار خبر داد

دستگیری قاچاقچیان موادمخدر و کشف 87 کیلوگرم تریاک

فرمانده انتظامی شهرستان رشتخوار از دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر و کشف 87 کیلوگرم تریاک در این شهر خبر داد.

دستگیری قاچاقچیان موادمخدر و کشف 87 کیلوگرم تریاک

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رشتخوار، غلام‌محمد قهستانی عصر امروز با اعلام خبر کشف محموله 87 کیلوگرمی مواد افیونی در این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با کسب خبری مبنی بر جابجایی محموله مواد‌مخدر در سطح حوزه استحفاظی شهرستان رشتخوار مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌رضوی اقدامات گسترده اطلاعاتی در زمینه شناسایی قاچاقچیان انجام دادند.

وی افزود: مأموران مبارزه با مواد‌مخدر با انجام یک‌سری کار اطلاعاتی و استقرار نیروهای پوششی در محور خواف به رشتخوار حین گشت‌زنی در یکی از محورهای فرعی منتهی به رشتخوار خودروی قاچاقچیان را شناسایی کردند.

قهستانی با بیان اینکه در بازرسی از خودروها 87 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد، اذعان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در اقدامی ضربتی خودروهای مشکوک را توقیف کرده و در بازرسی از خودروی پیکان‌وانت مقدار 87 کیلوگرم مواد‌مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشتخوار در پایان تأکید کرد: در این پرونده چهار متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده و دو دستگاه خودرو وانت‌پیکان و پژو پارس توقیف شدند.

انتهای پیام/70023/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول