اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرماندهی انتظامی نیشابور خبر داد

کشف 1200 گرم تریاک از معده 3 قاچاقچی در نیشابور

سرپرست فرماندهی انتظامی نیشابور گفت: در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ در شهرستان نیشابور یک هزار و 200 گرم ماده مخدر تریاک به صورت بلع معده‌ای از سه قاچاقچی مواد افیونی کشف شد.

کشف 1200 گرم تریاک از معده 3 قاچاقچی در نیشابور

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سیدحسن حسینی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ در محورهای مواصلاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نیشابور به سرنیشنان یک دستگاه خودرو پراید عبوری که از جنوب کشور عازم مشهد بودند مظنون و جهت بررسی بیشتر مظنونان را به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی افزود: خصوصیات فیزیکی و ظاهری مظنونان شک ماموران را به بلعیدن مواد مخدر توسط آنها بیشتر کرد که در تحقیقات صورت گرفته هر سه متهم سرانجام به قاچاق مواد مخدر از طریق بلعیدن اعتراف کردند.

وی تصریح کرد: با اعتراف صریح متهمان در این زمینه مقدار یک کیلو و 246 گرم مواد مخدر از نوع تریاک از معده آنها کشف شد؛ همچنین در این زمینه خودروی آنها توقیف و متهمان پس از سیر مراحل قانونی با حکم صادره روانه زندان شدند.

انتهای پیام/70003/ط/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول