اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون میراث فرهنگی در گفت‌و‌گو با فارس:

نتیجه ساخت حرم شهید گمنام انار تا 20 روز آینده اعلام می‌شود

معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: نتیجه ساخت حرم شهید گمنام در جوار ارگ انار با ارجاع کارشناسی‌ها به شورای فنی در تهران برای اخذ یک تصمیم جدی و طراحی منطقی متناسب با هر دو تا 20 روز آینده به نتیجه می‌رسد.

نتیجه ساخت حرم شهید گمنام انار تا 20 روز آینده اعلام می‌شود

آتوسا مؤمنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان انار در ارتباط با ساخت حرم شهید گمنام در جوار ارگ تاریخی انار اظهار داشت: ارگ تاریخی انار سال گذشته در فهرست آثار تاریخی ملی به ثبت رسیده است.

وی افزود: با توجه به اینکه قبل از مشخص کردن ضوابط حریم ارگ انار، شهید گمنام که برای همه دارای جایگاه ارزشمند و رفیع است در این محل تدفین شده است، سعی و تلاش ما بر این است که حرمت شهید والامقام حفظ شود و کمترین اغتشاش بصری در زمینه ارگ انار اتفاق نیفتد.

معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیان داشت: این پروژه در دست اقدام که همان ساخت حرم شهید گمنام در جوار ارگ انار است، فعلا مسکوت می‌ماند تا با ارجاع مطالعات و کارشناسی‌های لازم به شورای فنی در تهران و با حضور متخصصان و بزرگانی که در حوزه دفاع مقدس مشغول فعالیت هستند، یک تصمیم جدی و یک طراحی منطقی متناسب با هم حفظ حرمت شهید و هم حفظ ضوابط ارگ انار گرفته شود که در 20 روز آینده به نتیجه می‌رسد.

انتهای پیام/80021/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول