اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد کازرون خبر داد

حمایت بیش از 2 هزار نیکوکار از 876 یتیم در کازرون

مدیر کمیته امداد امام کازرون گفت: 876 یتیم بی‌سرپرست در این شهرستان وجود دارند که توسط دو هزار و 760 نیکوکار مورد حمایت قرار می‌گیرند.

حمایت بیش از 2 هزار نیکوکار از 876 یتیم در کازرون

پرویز شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون اظهار داشت: جذب حامی در ماه مبارک رمضان برای خانواده‌های بی‌سرپرست و ایتام و طرح محسنین (زنان فاقد سرپرست غیر از یتیم) در اولویت نخست این اداره قرار دارد.

وی جذب کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم به صورت سبد کالا و یا اطعام و افطاری به ایتام و محرومان را از اولویت‌های کاری دیگر این کمیته در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و افزود: در این راستا فقط در هفته نخست این ماه افزون بر 8 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی از سوی خیران و حامیان صورت گرفته است.

مدیر کمیته امداد شهرستان کازرون در ادامه به اجرای طرح مفتاح‌الجنه در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: بر اساس این طرح مدیران این کمیته به همراه دیگر مسئولان این شهرستان بازدید گروهی از خانواده‌های ایتام و بیماران صعب‌العلاج و محرومان زیر پوشش را انجام می‌دهند.

شفیعی نشست با حامیان برای هم‌اندیشی به منظور جذب و جلب کمک‌های بیشتر مردمی به ایتام، هماهنگی با پزشکان برای درمان رایگان و تخفیف محرومان در قالب طرح شفا و اجرای طرح کوثر برای جذب کمک‌های خیران در تأمین جهیزیه دختران بی‌سرپرست را از جمله طرح‌های این کمیته در ایام ماه مبارک رمضان برشمرد.

این مسئول از آغاز به کار طرح شبکه نیکوکاری یا امداد محله در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مسجدالنبی کازرون خبر داد و گفت: این شبکه با هدف محرومیت‌زدایی، شناسایی مستمندان و جذب همکاری خیران در فعالیت‌های مساجد تشکیل می‌شود.‌

مدیر کمیته امداد امام شهرستان کازرون تصریح کرد: هر 10 هزار نفر در محله‌های اطراف مساجد زیر نظر یک شبکه نیکوکاری قرار می‌گیرند که با همکاری کمیته امداد و خیران به نیارهای محرومان رسیدگی می‌شود.

شفیعی ابراز داشت: شبکه نیکوکاری متشکل از شش عضو از جمله رئیس، نایب رئیس، مسئول امور خیران، مسئول بانوان امدادیار و برادران امدادیار، مسئول امور خیریه‌ها و تشکل و مجامع و مسئول امور اداری و مالی تشکیل و شروع به کار می‌کند.

وی ارائه تسهیلات در قالب وام، کمک‌های مالی درمانی، تأمین جهیزیه، آزادی زندانیان، تأمین مسکن و... را از جمله اقدامات پیش روی شبکه نیکوکاری مساجد هر محله برشمرد.

انتهای پیام/‌2448/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول