اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان مطرح کرد

گرگان در کولاک سد معبر/ تجمع طرفداران محیط زیست در گرگان

نائب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان یکی از معضلات اصلی این شهرستان را در وجود سد معبر دانست و گفت: سد معبر در سطح شهر گرگان کولاک کرده است.

گرگان در کولاک سد معبر/ تجمع طرفداران محیط زیست در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا چراغعلی عصر امروز در پانصد و بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: در ایجاد سد معبر یک جای کار، پیچ دارد چنانکه از ابتدای خیابان امام خمینی (ره) گرگان، بسیاری از مغازه‎دارانی که تا به حال با ملاحظه اقدام به سد معبر می‎کردند اکنون بی‎ملاحظه مبادرت به چنین کاری می‎کنند.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه سد معبر اتفاقاتی که باید بیفتد، نمی‎افتد، متذکر شد: باید حقوق عمومی مردم حفظ و رعایت شود و همچنین متکدیان سالمند و خردسالی که در سطح شهر به راحتی به تکدی‎گری می‎پردازند اعتراضات شهروندان را در پی داشته است.

باید با تفکیکات غیرقانونی برخورد جدی شود/ مسئولان شهرداری بی‎تفاوت در مقابل معضلات غیرقانونی

نائب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه تفکیکات غیرمجازی که در محدوده ناهارخوران همچنان در حال اتفاق افتادن است و باید تعیین تکلیف شود، اذعان کرد: فنس‎کشی و جداسازی در اراضی یکپارچه‎ای که غیرقانونی است نشانگر این است که احدی اجازه ندارد طبق مقررات موجود زمین خود را تفکیک کند مگر اینکه مقررات را اصل ندانیم.

چراغعلی افزود: مسئله نگران‎کننده‎تر این است که مکررا از مسئولان شهرداری خواسته شده با این معضلات برخورد کنند اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است لذا وقتی مردم این قضایا را می‎بینند ما را متهم به چیزهایی می‎کنند که اگر بخواهیم خود را مبرا کنیم باید با تفکیکات غیرقانونی برخورد جدی صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: راهور در محور ناهارخوران 800 متر از اراضی را جداسازی کرده که نمی‎دانیم این مجوز را از کجا آورده و جالب اینکه منابع‎طبیعی نیز در مقابل آن سکوت اختیار کرده است، استانداری نیز یکی از ساختمان‎های قدیمی را به نام سرمایه‎گذاری در این محدوده بازسازی می‎کند، احساس می‌کنم در محور ناهارخوران ملاحظاتی وجود دارد که شهرداری، شورا و همه مسئولان نظارتی به طور جدی با آن برخورد نمی‎کنند.

توسعه با ملاحظات اتفاق نمی‎افتد/ سایه‎هایی که به ساخت و سازهای غیرمجاز شدت می‎دهند

نائب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با تاکید بر اینکه توسعه با ملاحظات اتفاق نمی‎افتد، اذعان کرد: به نظر می‎رسد برخی سایه‎ها همچنان محکم است که ساخت و ساز به شدت در بالادست ادامه دارد و بورس خرید و فروش زمین همچنان اتفاق می‎افتد.

چراغعلی تصریح کرد: تا الان آقایانی که از تریبون‎ها اعلام می‎کردند جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز گرفته می‎شود به افکار عمومی دروغ گفته‎اند بنابراین باید این ملاحظات را کنار بگذاریم.

وی از درخواست تجمع برخی دوستداران محیط زیست در آخرین روز شهریور ماه در میدان ناهارخوران گرگان خبر داد و اظهار داشت: این افراد در دفاع از اقداماتی که باید صورت بگیرد اما تاکنون صورت نگرفته تجمع خواهند کرد.

انتهای پیام/83001/ک30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول