اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کمالوندی در مراسم تودیع معاون هنری:

کار در حوزه مدیریتی ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد کمرشکن است

مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی فکر می‌کنند کار در حوزه مدیریتی ارشاد اسلامی این استان آسان است اما من می‌گویم با داشتن هنرمندان بزرگ و رسانه‌های قوی کار در این حوزه کمرشکن است.

کار در حوزه مدیریتی ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد کمرشکن است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امین کمالوندی عصر امروز در مراسم تودیع معاون هنری و سینمایی اداره‌کل ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: 26 ماه کار سنگین و البته شیرین و جهادی را در ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تجربه کردیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: از روزی که در مدیریت ارشاد این استان مشغول به کار شدم به این نکته پی بردم که کار آسانی نخواهم داشت چرا که هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی و رسانه‌های این استان از میانگین کشوری بسیار بالاتر هستند و کار کردن با مجموعه‌ای که خود از هنر و رسانه خیلی می‌داند به مراتب سنگین‌تر از جاهای دیگر است.

کمالوندی افزود: در 40 روز نخست فعالیتم در استان به دنبال بستن تیم قوی بودم که توانستیم با بهره‌گیری از نیروهای بومی توانمند و همچنین افرادی چون مهدی عبدالی که جوانی به اضافه تخصص و تعهد را به همراه داشتند، تا اندازه‌ای موفق باشیم.

وی از موفقیت‌های ارشاد با همکاری و هماهنگی این تیم گفت و افزود: وقتی استان همه زیرساخت‌ها برای برگزاری مهم‌ترین و بزرگترین جشنواره‌های ملی را داشته باشد خود دلیل و سندی گویا بر این مدعا خواهد بود.

این مسئول ارشد هنری و فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تیم مدیریتی ارشاد اسلامی استان از کمالوندی گرفته تا محمدپور و عبدالی و سایرین هیچ‌گاه به دنبال کشیدن گلیم خود از آب و کار شخصی نبودند و از دلایل موفقیت مجموعه در این دو سال حاکمیت چنین تفکری بوده است.

کمالوندی در ادامه به خصوصیات مهدی عبدالی معاون سابق هنری و سینمایی ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: کار از 7 صبح تا 12 شب با همه مشکلات جسمی حاصله و بدون توقع و ریا از خصوصیات بارز این مدیر خوب فرهنگی در استان بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت نیم‌بند تنها یک انجمن در استان تا پیش از این مدیریت گفت و افزود: اما با فعالیت جهادی و شبانه‌روزی افرادی چون عبدالی و محمدی و سایرین، اکنون همه انجمن‌های فرهنگی و هنری ما فعال هستند.

انتهای پیام/2571/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول