اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای دشتستان خبر داد

فعالیت 28 آموزشگاه تخصصی آزاد فعال در دشتستان

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای دشتستان از فعالیت 28 آموزشگاه تخصصی آزاد فعال در دشتستان خبر داد.

فعالیت 28 آموزشگاه تخصصی آزاد فعال در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، هادی توسلی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایجاد اشتغال برای جوانان از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و در چند سال اخیر در این مسیر اقدامات خوبی توسط دولت انجام گرفته است.

وی افزود: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای جوانان موجبات افزایش توانمندی و کارایی آنها می‌شود و نقش بسزایی در اشتغال‌زایی دارد.

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای دشتستان خاطرنشان کرد: اداره فنی و حرفه‌ای دشتستان در سال گذشته و امسال اهتمام خاصی در ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای داشته و جوانان نیز استقبال خوبی داشته‌اند.

توسلی تصریح کرد: در حال حاضر در این شهرستان دوره‌های متنوع آموزش جوشکاری، لوله کشی، سوخت‌رسانی، بهداشت ایمنی، طراحی و نقشه‌کشی، برق قدرت و صنعتی، پتروشیمی و لوله‌کشی گاز خانگی برای براداران برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: دوره‌های پرورش قارچ، کیف دوزی، مشبک‌کاری، تراریوم، مرصع کاری، طراحی فضای سبز، معماری داخلی، فروش گیاهان دارویی و کارآفرینی نیز برای خواهران در این شهرستان برگزار شده است.

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای دشتستان از فعالیت 28 آموزشگاه تخصصی آزاد فعال در دشتستان خبر داد و گفت: این آموزشگاه‌ها در سطح شهرهای شهرستان برای آموزش افراد با فنی و حرفه‌ای همکاری می‌کنند.

توسلی یادآور شد: بر اساس آمار موجود در چهار ماه نخست امسال تعداد 2 هزار و 266 نفر در رشته‌های مختلف در این آموزشگاه‌ها آموزش دیده‌اند.

وی ابراز داشت: از مسئولان شهرستان انتظار داریم همکاری لازم را با فنی و حرفه‌ای داشته باشند تا شاهد بهبود وضعیت اشتغال و کارآفرینی باشیم.

انتهای پیام/2452/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول