اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زاهدان:

احداث مجتمع‌های فرآوری و سردخانه بزرگ در حاشیه شهر زاهدان ضروری است

فرماندار زاهدان گفت: احداث مجتمع‌های فرآوری و سردخانه بزرگ در حاشیه کلان شهرستان زاهدان به عنوان یک نیاز ضروری است.

احداث مجتمع‌های فرآوری و سردخانه بزرگ در حاشیه شهر زاهدان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری زاهدان، عباسعلی ارجمندی در جمع مدیرعامل و عده‌ای از سهامداران مجتمع هامون ثمر اظهار داشت: در خدمتگزاری، به همه مردم نگاه یکسان داشته و تفاوتی میان هیچ‌کس قائل نیستیم.

این مسئول افزود: خدمت بی‌منت به آحاد مردم را نعمتی الهی برای خود و مسئولان شهرستان میدانم با توجه به اینکه خدمتگزاری به مردم افتخاری حقیقی است.

فرماندار زاهدان همت بلند و مضاعف در خدمتگزاری را موجب برکات بیشتر برشمرد و گفت: همت برای تحقق حماسه اقتصادی نیازمند کار مضاعف است ضمن اینکه کار مضاعف در پرکاری خلاصه نمی‌شود بلکه به معنای کار کیفی، دقیق، برنامه‌ریزی شده، کارشناسی شده، مستمر، پیگیر و همراه با مشورت است.

ارجمندی ادامه داد: پیگیری مسئولان، تعیین مقطع زمانی مشخص برای تحقق برنامه‌ها و اولویت‌بندی از ضروریات پیشرفت شهرستان زاهدان است.

وی متذکر شد: احداث مجتمع‌های فرآوری و سردخانه بزرگ در حاشیه کلان شهرستان زاهدان به عنوان یک نیاز و ضرورت مرکز استان برای نگهداری محصولات غذایی و مقابله با حوادث و شرایط اضطراری، روند مثبتی است که با کمک بخش خصوصی و حمایت‌های دولت در حال راه‌اندازی است.

سرمایه‌گذار طرح بزرگ مجتمع فرآوری و سردخانه‌ای 7 هزار و 500 تنی هامون ثمر زاهدان نیز در این جلسه گفت: این پروژه در یک عرصه پنج هکتاری از سال 84 آغاز و با صرف هزینه‌ای بالغ بر 5 میلیارد تومان که 4 میلیارد تومان تسهیلات از بانک کشاورزی در اختیار این شرکت قرار گرفت و بقیه سهم آورده سهامداران بوده، در حال احداث است.

محمدرضا احسان‌فر اذعان داشت: طرح احداث سردخانه 2 مداره با دمای 3750 بالای صفر و 3750 زیر صفر است.

انتهای پیام/75002/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول