اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر بابل خبرداد:

توزیع 1600سبد کالای غذایی بین نیازمندان بابل

رئیس جمعیت هلال‌احمر بابل گفت: در طرح ملی همای رحمت بابل، یک هزار و 600 سبد کالای غذایی خانوار بین نیازمندان توزیع شد.

توزیع 1600سبد کالای غذایی بین نیازمندان بابل

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، علیرضا عباس‌پور بعدازظهر امروز در اختتامیه طرح ملی همای رحمت در بابل اظهارداشت: امام حسن(ع) تجسم و الگوی کامل یک انسان واقعی بود که توانست در طول عمر با برکت خود اهمیت عمل احسان و بخشش را در جامعه نهادینه کند لذا تولد این حضرت روز اکرام نامگذاری شد.

وی افزود: اجرای طرح ملی همای رحمت می‌تواند انگیزه‌ای برای خیرین و داوطلبین برای انجام طرح‌های ماندگار دیگری در راستای کمک به همنوعان و نیازمندان جامعه باشد.

این مسئول با تقدیر از پایگاه و خانه‌های داوطلبان فعال و نیمه فعال مستقر در سطح شهرستان اذعان داشت: باید فعالیت این دو نهاد ارزشی را سرعت بخشیده و تقویت کرد تا زمینه اجرای برنامه‌های مشابه برای شهرستان فراهم شود. 

رئیس هلال‌احمر بابل گفت: درطرح فرشتگان رحمت موفق به توزیع 750 بسته کالای غذایی بین نیازمندان شدیم این در حالی است که با همت و تلاش داوطلبین و عنایت خیرین در طرح همای رحمت این تعداد را به هزار و 600 بسته رساندیم.

وی بیان داشت: مبلغ 80 میلیون تومان در این طرح جمع آوری شد که در قالب یک هزار و 600 سبد کالای خانوار بین نیازمندان شناسایی شده تحت پوشش توزیع شد.

این مسئول افزود: ارزش ریالی هر سبد کالا به طور متوسط 500 هزارریال شامل قند، شکر، برنج، ماکارونی، پنیر، خرما، رب، سویا و چای است.

عباس‌پور گفت: در این طرح 250 خانوار و شش مرکز و نهاد خیریه معلولین از این کمک‌ها بهره‌مند خواهند شد.

این مسئول اذعان داشت: اجرای طرح فرشتگان رحمت در شب عید نوروز و طرح همای رحمت در ماه رمضان دو اقدام ارزنده جمعیت هلال‌احمر بوده که در طول سال انجام می‌گیرد که این، گذشته از کمک‌های دارویی، درمانی، مالی و کمک‌های حوادث آتش‌سوزی است که توسط این جمعیت صورت می‌گیرد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر بابل با اشاره به اینکه شرایط و بستر لازم برای اجرای طرح‌های مشابه این طرح ملی در بابل فراهم است، گفت: متاسفانه عدم آشنایی با فعالیت جمعیت هلال‌احمر سبب شده تا تنها این سازمان را امدادرسان در سوانح و حوادث بدانند در حالی که  هلال‌احمر در عرصه‌های مختلف اجتماعی فعال بوده و دامنه فعالیت آن بسیار گسترده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان بابل در جذب خیرین رتبه نخست را به خود اختصاص داده است، اظهارداشت: جمعیت هلال‌احمر بابل نیازمند حمایت خیرین و داوطلبین برای گسترش خدمات به نیازمندان بوده و در صورت حمایت آنها آمادگی اجرای طرح‌های بزرگ را در مناسبت‌های ملی و مذهبی را داشته تا به عنوان الگو در سطح استان معرفی شود.  

انتهای پیام/86009/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول