اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد

همکاری 7 هزار حامی با کمیته امداد استان زنجان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از همکاری هفت هزار حامی با کمیته امداد استان خبر داد.

همکاری 7 هزار حامی با کمیته امداد استان زنجان

بهرام ولیزاده امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح اکرام ایتام یکی از عمده طرح‌های اجرایی کمیته امداد است.

وی با اشاره به اینکه طرح اکرام در راستای رسیدگی بهتر به مشکلات و نیازهای ایتام اجرایی می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر ایتام زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) دو هزار و 217 نفر است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان همچنین به تعداد حامیان همکار با این نهاد اشاره کرد و گفت: در حال حاضر هفت هزار و 715 حامی با کمیته امداد استان زنجان همکاری دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر همه ایتام زیر پوشش کمیته امداد از حمایت حامی برخوردارند، افزود: با برآورد صورت گرفته همه ایتام زنجانی بیش از سه حامی دارند.

ولیزاده با بیان اینکه سرانه دریافتی هر یتیم در استان زنجان 200 تا 400 هزار ریال است، خاطرنشان کرد: سال قبل حامیان 22 میلیارد ریال به ایتام زنجانی کمک کردند.

وی با بیان اینکه سالانه حامیان حمایت‌های مختلفی را از ایتام انجام می‌دهند، تصریح کرد: بازدید از خانواده‌های ایتام در قالب طرح مفتاح‌الجنه سنت حسنه‌ای است که با اقبال حامیان مواجه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در ادامه با اشاره به برخی از برنامه‌های اجرایی کمیته امداد در ماه رمضان افزود: امسال نیز همچون سنوات گذشته طرح‌های مختلفی در این ایام مبارک اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان نیازمند، اکرام ایتام (حامی‌یابی برای ایتام زیرپوشش)، شفا (جمع‌آوری کمک برای بیماران نیازمند)، کوثر (تامین جهیزیه نوعروسان مددجو)، رحمت (جمع‌آوری کمک برای آزادسازی زندانیان نیازمند) و محسنین (حامی‌یابی برای فرزندان خانواده‌های زیرپوشش) از جمله طرح‌هایی است که به مناسبت ماه رمضان توسط کمیته امداد اجرایی می‌شود.

لازم به ذکر است، بنا به گفته مدیرکل کمیته امداد استان زنجان طر‌ح‌های رضوان (تامین مسکن نیازمندان)، ماعون (کمک به اشتغالزایی نیازمندان)، همیان مولا (تامین سبد غذایی برای خانواده‌های زیر پوشش)، حج فقرا (اعزام خانواده‌های نیازمندی که تا‌کنون به مشهد اعزام نشده‌اند) و مسجد‌محوری نیز سایر طرح‌هایی هستند که طی این ماه مبارک در استان زنجان اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/73005/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول