اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس اعلام کرد

ساماندهی و تلاش برای اشتغال جوانان زیرپوشش کمیته امداد

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: قول می‎دهم که از محل درآمد و کمک بنیادهای سرمایه‌گذاری بسیاری از خانواده‎های زیرپوشش کمیته امداد مشغول کار شوند.

ساماندهی و تلاش برای اشتغال جوانان زیرپوشش کمیته امداد

عیسی امامی در حاشیه برگزاری جشن رمضان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی و پس از بازدید نمایشگاهی که در حاشیه این جشن برپا شده است در گفت‎و‎گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گرگان در پاسخ به سوالی در خصوص حل مشکل اشتغال خانواده‎های نیازمند و زیرپوشش کمیته امداد اظهار داشت: ای کاش به عنوان یک حرکت پایلوت در استان رسالت همه مدیران در جذب نیروی کار این بود که تقدم برای خانواده‎های نیازمند در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: به هر حال فرزندی در یک خانواده متمکن و متوسط به بالا می‎تواند در کنار خانواده به یک سری امور درآمدزا مشغول باشد و یا از درآمد خود خانواده استفاده کند و به زندگی خود امیدوار باشد.

امامی افزود: اما در طرف دیگر اگر بتوانیم یک نفر در یک خانواده نیازمند که کمترین درآمد برای او بیشترین راه‎گشا است را به یک منبع درآمد وصل کنیم بار اصلی از روی دوش کمیته امداد امام خمینی(ره) و جامعه برداشته‎ایم.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به نظر من قدم موثر در این راه این است که تمامی دستگاه‎ها در کشور و به طور کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این موضوع را جوهره کار خودش قرار دهد.

وی افزود: از طرف دیگر ما هم با انسجام و وحدت نظر میان مسئولان و متولیان دستگاه‎های اجرایی و نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی باید در این خصوص یک هم‎اندیشی داشته باشیم و این مسیر پیش‎گرفته شود که این افراد به عنوان پیشروی جذب اشتغال قرار داده شود.

 

ساماندهی بیش از صدمیلیارد تومان سرمایه در گلستان

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: من اعتقاد دارم افرادی که توانمند و مستعد سرمایه‎گذاری هستند در عرصه حاضر شوند و برای استفاده از نیروی کار و جذب نیروی متخصص سهم قابل توجهی را برای خانواده‎های نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد قائل شوند.

وی ادامه داد: بنده در سیستم کاری خودم طراحی را در خصوص توسعه بنیاد سرمایه‎گذاری شکل داده‎ام و تا به امروز صدها میلیارد سرمایه‎گذاری را ساماندهی کرده‎ایم.

امامی افزود: امشب نیز این قول را می‎دهم که از محل درآمد و کمک این بنیادهای سرمایه‎گذاری بسیاری از خانواده‎های زیرپوشش به خصوص افراد فعالی که در حال حاضر کارآفرینی را به کمک کمیته امداد راه‎اندازی کرده‎اند، مشغول کار شوند.

وی در پایان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص تولید ثروت گفت: تولید ثروت یک موضوع قابل ستایش است و از طرفی این تولید ثروت موجب احیای ارزش‎هایی همانند تولید و گسترش فرهنگ صدقه، هبه، زکات مال و جنبه‎های دیگر می‎شود.

ارسال گزارش از کمیته امداد و تلاش برای اشتغال از نماینده مردم در مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی امامی در هنگام بازدید از غرفه‎های گوناگون ضمن استقبال از فعالیت‎های بسیار تاثیرگذار آنها در استان با اشتیاق فراوان به درد و دل‎های آنان توجه کرد و با گفت‎و‎گوی صمیمی زمینه ارتباط دو سویه بین آنها را فراهم کرد.

وی همچنین در پایان از مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان خواست تا با ارسال یک گزارش و آمار از افراد زیرپوشش کمیته امداد و به خصوص افراد مستعد و با توانمندی بالا برای برنامه‎ریزی مناسب و فراهم آوردن بستری مناسب برای اشتغال و حل مشکلات آنها اقدام‎های لازم انجام شود.

جشن بزرگ رمضان با تلاش کمیته امداد امام خمینی گلستان به مدت سه شب و هر شب با حضور 450 نفر از خیران و افراد متمکن و حامی ایتام در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

انتهای پیام/83004/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول