اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس اعلام کرد

مجلس از تمام اقدام‎های کمیته امداد حمایت می‎کند

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: ما علاقه‎‎مندیم که هرچه بیشتر افراد تحت پوشش کمیته امداد مستقل شوند و در حد توان از تمام اقدام‎های کمیته امداد حمایت می‎کنیم.

مجلس از تمام اقدام‎های کمیته امداد حمایت می‎کند

حجت الاسلام سیدعلی طاهری در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: برگزاری جشن رمضان و برنامه‎های مشابه کار بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: این برنامه هم تقدیر از کسانی که در کار خیر و با ارزش کمک به دیگران حضور داشتند و هم تشویق دیگرانی است که در این فضا قرار ندارند و با شرکت در این جشن با عمل خیر و حمایت از افراد نیازمند آشنا و به جمع خیران اضافه می‎شوند.

طاهری بیان کرد: کار خیر و کمک به دیگران حتی به صورت کم و بسیار ناچیز می‎تواند آغاز و انجام شود اما همان مقدار کم پاداش عظیم الهی را به همراه دارد.

80 درصد افراد مستقل شده از کمیته امداد نیاز به بازگشت ندارند

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کار نمایشگاهی هم که در حاشیه جشن بزرگ رمضان با تلاش کمیته امداد امام خمینی گلستان برگزار شد یک نوع ارائه بخش کوچکی از فعالیت‎های بزرگ کمیته امداد بود که در قسمتی از این نمایشگاه نشان داده شد که یک فرد با استقلالی که به دست می‎آورد می‎تواند کارهای بزرگی را انجام داده و بسیار خوب است که این کار توسعه پیدا کند.

طاهری اظهار امیدواری کرد به لطف پروردگار و اقدام‎هایی از این دست خداوند خیرها را بیشتر و تعداد محرومان و نیازمندان را نیز کاهش دهد و روزی برسد که شاهد باشیم در کشور محرومیتی وجود نداشته باشد.

وی در ادامه گفت: یکی از اقدام‎های خوبی که کمیته امداد شروع کرده بحث توانمندسازی تحت پوشش‎ها است که موفق هم بوده است.

طاهری ابراز داشت: بر اساس آمارهایی که اعلام شده حدود 80 درصد افرادی که از این طریق مستقل شده‎اند در حال حاضر هیچ نیازی به برگشت به کمیته امداد امام خمینی(ره) ندارند.

از تمام اقدام‎های کمیته امداد حمایت می‎کنیم

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه بنده هم در دوره هشتم و هم در دوره نهم مجلس شورای اسلامی حضور داشته‎ام هر زمانی که بحث کمیته امداد می‎شود همه همکاران در مجلس یا استقبال بسیار خوبی کمک می‎کنند و به موضوع خواهند پرداخت.

وی گفت: باز هم در این زمینه اگر در جایی نیاز باشد و به ما اعلام کنند تمام تلاش‎ها را به کار خواهیم گرفت تا اقدام‎های خوبی انجام شود.

طاهری در پایان ابراز داشت: ما علاقه‎‎مندیم که هرچه بیشتر افراد تحت پوشش کمیته امداد مستقل شوند و در حد توان از تمام اقدام‎های کمیته امداد حمایت می‎کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جشن بزرگ رمضان با تلاش کمیته امداد امام خمینی گلستان به مدت سه شب و هر شب با حضور 450 نفر از خیران و افراد متمکن و حامی ایتام در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

انتهای پیام83004/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول