اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پشتیبانی هلال احمر همدان:

کارمندان قراردادی جمعیت هلال احمر همدان پیمانی شدند

معاون پشتیبانی و منابع انسانی جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: کارمندان قراردادی جمعیت هلال احمر استان همدان پیمانی شدند.

کارمندان قراردادی جمعیت هلال احمر همدان پیمانی شدند

شاهرخ فخیمی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: کارمندان قراردادی هلال احمر استان که در مقطع کاردانی 9 سال و کارشناسی 6 سال سابقه خدمت داشتند تبدیل وضعیت شدند.

وی‌ خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر استان همدان دارای بافت جوان است و استخدام 65 درصد از پرسنل این جمعیت از سال 1376 به بعد بوده که با تبدیل وضعیت جدید قالب سنی کارکنان این جمعیت را نیروهای جوان تشکیل می‌دهند.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر همدان درباره پیمانی شدن اندک قراردادی باقی مانده افزود: طبق دستورالعمل اخیر، کسانی که مدرک تحصیلی کاردانی و کارشناسی آنها با شغلشان مطابقت دارد با احراز سنوات، پیمانی خواهند شد.

وی در خصوص وجود نیروی شرکتی در این جمعیت بیان داشت: طبق مصوبه هیئت دولت که در آن همه ساز و کارهای لازم برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و وظایف دستگاه‌ها برای اجرای آن لحاظ شده بود، نیروهای شرکتی به قرارداد معین تبدیل وضعیت شدند و هم‌اکنون جمعیت هیچ نیروی شرکتی در اختیار ندارد.

فخیمی اضافه کرد: تعدادی از نیروها را با استفاده از مفاد بخشنامه سال 90 مبنی بر تغییر جغرافیایی محل خدمت(خدمت شهرستان برای خانم‌ها و خدمت در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای برای آقایان) تبدیل وضعیت به پیمانی شدند که در تبدیل وضعیت نیروها از شرکتی به قرارداد معین و از قرارداد معین به پیمانی، جمعیت هلال احمر استان همدان از دیگر استان‌ها پیشی گرفته است.

وی یادآور شد: درکمترین زمان ممکن این امر به انجام رسید که انتظار می‌رود این سرعت عمل و تبدیل وضعیت‌های فوری در راستای افزایش انگیزه کاری و امنیت شغلی کارمندان، مثمر ثمر واقع شود.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی هلال احمر همدان در خصوص تعداد افراد تبدیل وضعیت شده افزود: با توجه به ساختار جدید سازمان و شرایط کارکنان در این مرحله 13 نفر استخدام پیمانی شدند.

وی ادامه داد: مراحل بعدی نیز با توجه به دستورالعمل معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و ابلاغ جمعیت مرکز با رعایت قوانین و مقررات و به موجب برنامه پنج ساله انجام خواهد شد.

فخیمی ابراز داشت: بعد از این استخدام و جذب نیرو، خصوصاً در مقطع کاردانی و کارشناسی از بین امدادگران و اعضای داوطلب فعال که دارای مدارج امدادی و گواهینامه فعالیت‌های بشردوستانه و مدرک تحصیلی مطلوب باشند انجام خواهد شد.

انتهای پیام/89024/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول