اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‎کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری:

22 بقعه متبرکه در چهارمحال و بختیاری میزبان احیاگران شب‌های قدر است

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: در 22 بقعه متبرکه استان که اعزام مبلغ صورت گرفته است مراسم شب‌های قدر برگزار می‎شود.

22 بقعه متبرکه در چهارمحال و بختیاری میزبان احیاگران شب‌های قدر است

حجت‌الاسلام فیض‌الله اسدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: انسجام و نظم‌‌بخشی فعالیت‌های قرآنی رسالت اصلی شورای عالی قرآن استان است.

وی تشکیل جلسه شورای عالی قرآنی در هر ماه را از عمده فعالیت‌های این شورا برشمرد و گفت: با اجرای طراحی‌های فرهنگی و قرآنی این اداره‌کل در بقاع و امامزادگان استان انتظار می‌رود تا فصلی تازه از شکوفایی و تعلق خاطر به فرهنگ در میان مشتاقان و به ویژه جوانان ایجاد شود.

اسدپور در ادامه از برگزاری مراسم شب‌های قدر در امامزادگان استان خبر داد و افزود: عبادت شب قدر از عبادت هزاران سال برتر است و باید از این شب‌ها برای اصلاح خویش بهره گیریم.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری  ماه رمضان را ماه پالایش نفس دانست و بیان کرد: ماه رمضان ماه خودسازی و حسابرسی از خویش است و در این ماه باید به پالایش نفس خویش بپردازیم.

وی با بیان اینکه در شب‌های قدر، اوقاف استان به توزیع محصولات فرهنگی و ادعیه این شب در مساجد سطح شهر می‌پردازد، گفت: در این مدت بیش از 10 هزار جلد قرآن و مفاتیح در این مساجد توزیع شده است.

اسدپور ادامه داد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته در 22 بقعه متبرکه استان چهار محال و بختیاری که اعزام مبلغ صورت گرفته است مراسم شب‌های قدر برگزار می‎شود.

انتهای پیام/68001/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول