اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

هفته دفاع مقدس فرصت معرفی فرهنگ ایثارگری به دولت منتخب است

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان به رویکردهای فرهنگی دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای مطرح کردن فرهنگ ایثار و شهادت به دولت منتخب است.

هفته دفاع مقدس فرصت معرفی فرهنگ ایثارگری به دولت منتخب است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد اکبرزاده ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس گیلان اظهار کرد: تاثیر دفاع مقدس بر بیداری جهان اسلام باید تبیین شود.

وی بر فعالیت‌های گروهی در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید به صورت جامع و جذابیت بیشتری اجرا شود.

اکبرزاده با اشاره به آغاز فعالیت دولت منتخب در شهریور امسال، تصریح کرد: انتظارهای فرهنگ ایثار و شهادت از دولت منتخب در هفته دفاع مقدس مطرح می‌شود.

معاون استاندار گیلان به اقتضای رویکردهای فرهنگی دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای بررسی رویکرد، سیاست و رفتار دولت‌ها در دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه آثار دفاع مقدس باید با وقایع روز به‌هنگام شود، اذعان کرد: بسیاری از افراد تلاش می‌کنند فرهنگ دفاع مقدس در موضوع‌های مختلف را کم‌رنگ کنند.

اکبرزاده به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر تشابه فتنه 88 و وقایع مصر اشاره کرد و یادآور شد: مقام معظم رهبری اراده الهی، بصیرت و آگاهی ناشی از فرهنگ ملت ایران را دلیل عبور از فتنه 88 دانستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان برنامه‌های هفته دفاع مقدس را دارای برش ملی و استانی خواند و اظهار کرد: دفاع مقدس مردم ایران با دفاع ملت‌های دیگر متفاوت است.

وی با اشاره به اینکه بعضی از افراد به دنبال تخطئه کردن کاروان راهیان نور بودند، بیان کرد: آثار کاروان راهیان نور در نسل‌های آینده باقی می‌ماند.

اکبرزاده ایمان و اعتقاد مردم ایران را رمز ماندگاری و تازگی دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: آثار دفاع مقدس باید نسبت به وقایع روز به‌هنگام باشد.

*شهدا دفاع مقدس را ماندگار کردند

معاون پژوهشی و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در جلسه مذکور بر اجرای برنامه‌های دفاع مقدس مناسب با شرایط روز تاکید کرد و گفت: ادبیات دفاع مقدس باید به گروه‌های هدف انتقال داده شود.

علی عمویی خواستار ارائه جهت‌گیری‌های دفاع مقدس با شرایط روز جامعه شد و افزود: دفاع مقدس وجه اشتراک بین بنیاد شهید و دیگر دستگاه‌ها است.

وی دفاع مقدس را از وقایع ماندگار انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: دفاع مقدس به دلیل جانفشانی و ایثارگری شهدا ماندگار شده است.

عمویی روحیه ایثارگری را رمز ماندگاری انقلاب اسلامی توصیف کرد و یادآور شد: برنامه‌های مختلفی در هفته دفاع مقدس امسال توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان برای جامعه هدف تدوین شده است.

انتهای پیام/84001/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول