اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش تویسرکان خبر داد

برگزاری 30 محفل قرآن دانش‌آموزی در تویسرکان/ فعالیت 4 پایگاه قرآنی اوقات فراغت

رئیس آموزش و پرورش تویسرکان از برپایی 30 محفل قرآن دانش‌آموزی در تویسرکان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

برگزاری 30 محفل قرآن دانش‌آموزی در تویسرکان/ فعالیت 4 پایگاه قرآنی اوقات فراغت

علی بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در تویسرکان، با اشاره به اینکه تلاوت قرآن کریم در روزهای ماه مبارک رمضان در مساجد سطح شهرستان هر روز برگزار است، اظهار داشت: انس با کلام نور در سنین پایه انسان را به مسیر درست از زندگی راهنمایی می‌کند.

وی از برگزاری 30 محفل قرآن دانش‌آموزی در سطح شهرستان از ابتدای تا پایان ماه رمضان خبر داد و بیان کرد: محفل انس با قرآن در گستره وسیع در محل مسجد جامع تویسرکان روزانه با حضور دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش تویسرکان با بیان اینکه آشنایی با قرآن روح و جسم را به زیبایی طهارت می‌بخشد، ابراز کرد: تربیت و تعلیم دانش‌آموزان در محضر کلام وحی، منجر به شکل‌گیری اندیشه درست در برنامه‌ آینده دانش‌آموز می‌شود.

وی افزود: به‌ کار بردن دستورات قرآن و بهره‌گیری از آیات کلام الهی حرکت موثری برای تقویت بعد معنوی جامعه به شمار می‌رود.

بیات با تأکید بر این نکته که رمضان ماه تزکیه و تهذیب است، خاطرنشان کرد: بهترین عمل در ماه مبارک رمضان را قرائت قرآن و مهم‌ترین عامل تربیتی روزه، تقویت اراده است.

وی افزود: با همت واحد قرآن آموزش و پرورش در روزهای ماه مبارک رمضان چهار پایگاه قرآنی سطح مدارس برای آموزش قرآن فعال است.

رئیس آموزش و پرورش تویسرکان ابراز کرد: پایگاه‌های قرآنی ویژه دانش‌آموزان به منظور غنی کردن اوقات فراغت حفظ، تجوید و قرائت قرآن را آموزش می‌دهد.

وی به اهمیت نقش نسل جوان در گسترش فرهنگ دینی و قرآنی پرداخت و افزود: این قشر از جامعه می‌توانند در ترویج بیشتر فرهنگ قرآنی در بین شهروندان و همسالان خود نقش به‌سزایی داشته باشند.

بیات با اشاره به ترفندها و توطئه‌های استکبار و دست‌نشانده‌های آن، اذعان کرد: جوان با آگاهی و شناخت کامل از آموزه‌ها، در مقابل مکر دشمنان نظام ایستادگی می‌کند و فریب نخواهند خورد.

وی ماه مبارک رمضان را ماه نزول رحمت و مغفرت دانست و از جوانان و نوجوانان خواست این فرصت را مغتنم شمرده و با حضوری فعال و با نشاط در محافل قرآنی از فیوضات این ماه پربرکت نهایت استفاده ببرند.

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول