اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهریورماه امسال

دوره‌های تربیت معلم قرآن در قم برگزار می‌شود

مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم از برگزاری دوره‌های تربیت معلم قرآن در دارالقرآن قم خبر داد.

دوره‌های تربیت معلم قرآن در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد عظیمی اظهار کرد: دوره‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید و تربیت معلم حفظ؛ شهریورماه امسال در دارالقرآن قم برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه درخواست مردم برای حفظ قرآن زیاد است معلمان توانمندی که بتوانند با مردم کار کنند کم هستند و همه معلمان فعلی سنتی و تجربی هستند و معلم دوره دیده و روش‌شناس کم داریم.

مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه دوره تربیت معلم وقف و ابتداء تاکنون در کمتر نقطه‌ای از کشور برگزار شده است افزود: معلمان وقف و ابتداء نیز بیشتر تجربی هستند و این دوره به ندرت در کشور برگزار شده است اما قصد داریم دوره وقف و ابتداء را نیز شهریورماه امسال برگزار کنیم.

عظیمی اظهار کرد: ظرفیت هر کلاس دوره‌های ذکر شده 20 نفر است و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت ‌نام تا 20 مرداد‌ماه به صورت حضوری به دارالقرآن الکریم قم مراجعه کنند.

وی یادآور شد: کسانی که در آزمون ورودی نمره لازم برای حضور در کلاس را دریافت کنند می‌توانند از اول شهریورماه به مدت دو ماه و نیم در کلاس‌ها حضور یابند.

مسئول دارالقرآن الکریم قم یادآور شد: در هر کلاس تربیت معلم از 126 تا 157 ساعت کلاس برگزار خواهد شد و علاقمندان در پایان در آزمون کتبی و شفاهی حضور خواهند یافت.

وی اظهار کرد: کسانی که گواهینامه پایان دوره تربیت معلم را دریافت کنند در دوره‌های آموزشی موسسات قرآنی قم به تدریس خواهند پرداخت.

انتهای پیام/78002/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول