اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

روز قدس، روز پیروزی مستضعفان عالم علیه مستکبران است

امام جمعه موقت زنجان گفت: روز قدس، روز پیروزی مستضعفان عالم علیه مستکبران است.

روز قدس، روز پیروزی مستضعفان عالم علیه مستکبران است

حجت‌الاسلام سید سجاد موسویون امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در تاریخ روزهایی است، که در تاریخ ماندگار بوده و برای همیشه در اذهان باقی می‌ماند.

وی با اشاره به اینکه روز قدس به فرمان امام خمینی (ره) نامگذاری شده است، افزود: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط بنیان‌گذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره)، به عنوان «روز قدس» نور امید به دل مظلومان فلسطینی تاباند.

امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه نامگذاری روز قدس عزم میلیون‌ها میلیون انسان را برای مقابله و مبارزه عملی با توطئه‌‌های رژیم اشغال‌گر قدس و آمریکای جهانخوار استوارتر کرد، گفت: پس از دستور امام خمینی (ره) سالانه در آخرین جمعه ماه رمضان راهپیمایی روز قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی روز قدس محدود به قشر و یا گروه خاصی از جامعه نیست، اضافه کرد: دفاع از مسلمانان مظلوم فلسطین بر همگان واجب است.

موسویون با اشاره به برخی از دیدگاه‌های غلط در زمینه حضور نداشتن بی‌تاثیر بودن حضور یک فرد در راهپیمایی روز قدس افزود: برای مقابله با رژیم صهیونیستی باید با حضور دسته‌جمعی، گروهی و باشکوه پاسخ جنایت‌های این رژیم را داد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر رژیم صهیونیستی با انجام اعمال غیرانسانی در حال کشتار مردم مظلوم فلسطینی است، اضافه کرد: مردم مسلمان ایران برای اینکه انزجار خود را از این رژیم غاصب نشان دهند، باید به صورت باشکوه در راهپیمایی روز قدس حاضر شوند.

امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه حضور باشکوه مردم موجب دلگرمی مردم فلسطین برای مبارزه می‌شود، از همه آحاد مردم استان زنجان دعوت کرد، امسال نیز همچون سنوات گذشته با حضور در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان رژیم و صهیونیستی و سران کفر در جهان زنند.

انتهای پیام/73005ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول