اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه دادگستری استان اردبیل تاکید شد

فریادهای آتشین مسلمانان در روز قدس دودمان صهیونیسم را به باد می‌دهد

دادگستری کل استان اردبیل با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: روز قدس روزی است که سیل تازیانه نگاه‌های خشمگین و فریادهای آتشین مسلمانان دودمان ستم آمریکا و اسرائیل را بر باد می‌دهد.

فریادهای آتشین مسلمانان در روز قدس دودمان صهیونیسم را به باد می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اردبیل، در این بیانیه که ظهر امروز منتشر شد، آمده است: خداوند مهدی مستضعفان را بعد از زحمت و فشاری که بر آنان وارد می‌شــود، بر می‌انگــیزد و به آنها عزت می‌دهــد و دشمنانشان را ذلیل و خوار می‌کند. سرانجام روزی مهدی آل محمد ظهور خواهد کرد و همراه با مبارزه و جهاد مستضعفان، بنیاد ستمکاران و ظالمان ریشه‌کن خواهد شد و مستضعفان عزت خود را باز خواهند یافت و نجات پیدا کرده ، حکومت عـدل جهانی در سراسر گیتی گسترده می‌شود.

این بیانیه می‌افزاید:  بشارت باد برای همه انسان‌های آزاده و عدالت‌خواه مخصوصاً دلیر مردان و شیرزنان قدس که پیروزی نهایی از آنِ محرومان و مستضعفان و مظلومان است و سنت خداوند به این تعلق گرفته است که فرزندی از سلاله پاک رسول‌الله ظهور کند و با همراهی یارانی توانمند و بی‌همتا جهان را متحول سازد و همه ظلم‌ها و تبعیض‌ها را از ریشه برکند.

در این بیانیه تصریح شده است: در آخرین جمعه ماه خدا روزی که متعلق به صاحب عصر و زمان است روز جهانی قدس، روز استقامت، ایستادگی، روز پایداری حق در برابر باطل، روز مقابله با زور و تزویر را گرامی  می‌داریم. روز قدس روزی است که سیل تازیانه نگاه‌های خشمگین و فریادهای آتشین مسلمانان، دودمان ستم آمریکا و اسرائیل را برباد می‌دهد.

در این بیانیه آمده است: امروز وقت آن رسیده که سرزمین فلسطین ستمدیده از شر ظالمان خونخواری که با فتنه و مکر شیطانی خویش به جان مسلمانان افتاده و خون سرخ آنان را می‌مکند ، رها گردد.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: مدیران، قضات و کارمندان دادگستری کل استان اردبیل ضمن اعلام حضور گسترده خود در راهپیمایی دشمن‌شکن روز قدس، همراه و همصدا با ملت بزرگ ایران و ملل آزاده و ظلم ستیز جهان، بار دیگر به ندای حضرت روح‌الله (ره) و خلف صالحش حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای لبیک گفته و نفرت و انزجار خویش را از متجاوزان به سرزمین فلسطین و قدس شریف اعلام می‌دارند.

انتهای پیام/62003/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول