اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد اسلامی گناباد خبر داد

اجرای 280 برنامه قرآنی، فرهنگی و هنری در گناباد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد گفت: در سال گذشته 280 برنامه در زمینه‌های قرآنی، فرهنگی و هنری در اداره ارشاد گناباد برگزار شد.

اجرای 280 برنامه قرآنی، فرهنگی و هنری در گناباد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، علی قنبری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برابر اعلام معاونت طرح و برنامه‌ریزی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد رتبه سوم عملکرد در میان شهرستان‌های خراسان‌رضوی را کسب کرد.

وی افزود: این موفقیت در سایه تلاش و پیگیری‌های همکاران در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد و مشارکت فعال اصحاب فرهنگ و هنر و موسسات فرهنگی و قرآنی و مساعدت مسئولان شهرستان این اداره موفق شد در سال 91 با اجرای 280 فعالیت در زمینه‌های قرآنی، فرهنگی و هنری توانست رتبه سوم عملکرد را در بین 25 شهرستان و منطقه کسب کند.

وی ادامه داد: این شاخص نسبت به سال گذشته یک رتبه صعود را نشان می‌دهد که حاصل تلاش جمعی تمامی دلسوزان در عرصه فرهنگی و هنری است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد اظهار امیدواری کرد: در سال 92 شاهد خلق حماسه‌های ماندگار فرهنگی و هنری و ارتقا سطح کمی و کیفی فعالیت‌ها باشیم.

قنبری با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در ماه مبارک رمضان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و غنی‌سازی ایام اوقات فراغت نمایشگاه کتاب در محل میدان امام (ره) چناران برگزار شد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه 300 عنوان کتاب در موضوعات مختلف دینی، اجتماعی، علمی و ادبی به نمایش گذاشته شد.

قنبری همچنین از برگزاری کارگاه داستان‌های قرآنی در گناباد خبر داد و گفت: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و تولید آثار ادبی با رویکرد قرآنی کارگاه داستان‌های قرآنی همزمان با لیالی قدر در گناباد برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد افزود: این برنامه با شرکت جمعی از خواهران و برادران علاقه‌مند برگزار شد.

قنبری ادامه داد: نخستین جلسه این کارگاه به صورت تئوری بود و مقرر شد در جلسات بعدی آن تا پایان امسال و برای گروه‌های مختلف سنی در دو گروه قصه‌گویی و قصه نویسی قرآنی برگزار شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این کارگاه؛ آموزش و تربیت قصه‌گویان و قصه‌نویسان با رویکرد قرآنی و با الهام از آیات قرآن است.

انتهای پیام/70006/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول