اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان خبر داد

فعالیت 5 مدرسه ورزشی در تویسرکان

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان با اشاره به فعالیت پنج مدرسه ورزشی برای غنی‌سازی اوقات فراغت گفت: مدارس فوتسال، فوتبال، وزنه‌برداری، دو‌ومیدانی، باستانی، هنرهای رزمی و تکواندو در ایام هفته فعال هستند.

فعالیت 5 مدرسه ورزشی در تویسرکان

کیانوش سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، اظهار داشت: ورزش جایگاه ویژه‌ای در زندگی انسان دارد، اگر مورد غفلت واقع شود، منجر به آسیب‌های زیادی می‌شود.

وی با بیان اینکه تغذیه سالم در کنار تحرک کمک زیادی به افزایش نرخ ضریب سلامت آحاد جامعه می‌کند، افزود: همه باید به سمت نهادینه شدن ورزش در خانواده، مدرسه و اجتماع حرکت کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان با تأکید بر اینکه بدن برای فعالیت‌های روزمره خود نیازمند توان و نیروی مضاعف است، ابراز داشت: همه ما برای اینکه بتوانیم در زندگی شخصی و اجتماعی موفق باشیم باید ورزش را در برنامه روزانه خود اضافه کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های نهاد ورزش و جوانان ایجاد بسترهای لازم برای آموزش و ورود همه رده‌های سنی در کلاس‌های ورزشی است، افزود: این نهاد ضمن اینکه در طول سال مسابقات و کلاس‌های آموزشی ورزشی برگزار می‌کند، در فصل تابستان نیز در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت نسل جوان و نوجوان برنامه دارد.

سلیمانی با اشاره به فعالیت سه مدرسه ورزشی در راستای پرکردن اوقات فراغت، بیان کرد: مدرسه فوتبال و فوتسال، باستانی و هنرهای رزمی و وزنه‌برداری مختص برادران، مدرسه تکواندو ویژه خواهران و برادران و مدرسه دو و میدانی تنها برای خواهران در فصل تابستان فعال است.

* کرمانشاه و تویسرکان رتبه برتر اسنوکر، همدان اول ایت‌بال

وی در ادامه از انجام مسابقات ورزش در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: ورزشکاران همدان، کرمانشاه، خرم‌آباد، کنگاور، اسدآباد، ملایر و تویسرکان در قالب مسابقات جام رمضان در رشته‌های ورزشی اسنو‌کر و ایت‌بال با هم به رقابت پرداختند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان با بیان اینکه این مسابقات به میزبانی تویسرکان برگزار شد، افزود: تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات جام رمضان در باشگاه ورزشی ‌ایران‌شار تویسرکان به مصاف هم رفتند.

وی زمان این دوره از رقابت‌ها را دوروزه اعلام کرد و گفت: مجید پور‌مراد از کرمانشاه مقام نخست، میلاد صالحی از تویسرکان مقام دوم و طه مفتاح از همدان مقام سوم رشته ورزشی اسنوکر را به ‌دست آوردند.

سلیمانی اضافه کرد: مهدی بشیری از همدان مقام نخست، مجید پور‌مختار مقام دوم و شهریار شهروز از کرمانشاه و بهنام قلخانی از تویسرکان به طور مشترک مقام سوم  مسابقات جام رمضان در رشته ورزشی ایت‌بال را کسب کردند.

انتهای پیام/89010/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول