اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

هیئت امنا نسبت به راه‌اندازی مصلی بزرگ اصفهان کوتاهی کرده‌اند

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هیئت امنا نسبت به راه‌اندازی مصلی بزرگ اصفهان کوتاهی کرده‌اند.

هیئت امنا نسبت به راه‌اندازی مصلی بزرگ اصفهان کوتاهی کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالفضل قربانی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه وضعیت مکان فعلی نماز جمعه اصفهان در شأن مردم اصفهان نیست، اظهار داشت: راه‌اندازی مصلی بزرگ اصفهان برای برگزاری نماز جمعه و برنامه‌هایی مانند راهپیمایی روز قدس ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 15 تذکر را نسبت به وضعیت مکان فعلی برگزاری نماز جمعه و برنامه‌های راهپیمایی به مسئولان داده‌ام، اضافه کرد: در حال حاضر زور شورای شهر و شهرداری به هیئت امنای مصلی اصفهان نمی‌رسد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه هیئت امنای مصلی نسبت به راه‌اندازی مصلی بزرگ شهر اصفهان کوتاهی کرده‌اند، تصریح کرد: مردم اصفهان نباید در شرایط نا‌مناسب به اقامه نماز بپردازند و مسئولان باید نسبت به قصور و کوتاهی‌های خود پاسخگو باشند.

این مسئول استاندار اصفهان را رئیس هیئت امنای پروژه مصلی بزرگ اصفهان دانست و ادامه داد: استاندار به عنوان رئیس هیئت امنای مصلی اصفهان باید پاسخگوی مردم نسبت به وضعیت این پروژه باشند.

قربانی با اشاره به افزایش 21 نفری اعضای شورای شهر اصفهان در شورای چهارم تاکید کرد: سالن جلسات شورای شهر اصفهان با توجه به افزایش تعداد نفرات شورا مناسب نیست و باید یک سالن جدید و دارای ظرفیت مطلوب برای برگزاری جلسات علنی شورای شهر اصفهان اختصاص داده شود.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر کمتر از یک ماه از آغاز فعالیت شورای چهارم باقی مانده، اذعان داشت: جلسات آتی شورای چهارم باید در محل دبیرخانه شورا برگزار شود و سالن فعلی برای باز‌سازی به شهرداری تحویل داده شود.

انتهای پیام/63004/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول