اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولین

برگزیدگان امر به معروف کارخانجات در کردستان تجلیل شدند

برگزیدگان امر به معروف و نهی از منکر چند کارخانه و مرکز تولیدی استان کردستان در سنندج تجلیل شدند.

برگزیدگان امر به معروف کارخانجات در کردستان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان ظهر امروز در این مراسم که در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: احیای امر به معروف و نهی از منکر در هر جامعه‌ای توسعه و آبادانی را به دنبال خواهد داشت.

مصطفی باغبانیان بیان کرد: احیای این فریضتین الهی بستر را برای رشد و پیشرفت مهیا و مانع و سد محکمی در برابر آسیب‌های اجتماعی خواهد بود.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی افزود: توجه و عایت دو فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در بین مردم بدون شک زمینه‌ساز تحقق حماسه اقتصادی را در جامعه فراهم خواهد کرد.

ماموستا صفری از ائمه جماعات استان کردستان نیز در این همایش با بیان جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در آیات قرآن اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم از این دو فریضه به عنوان فرض کفایه نام برده و انسان‌ها باید همواره این مهم را مد نظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه خداوند متعال امت رسول الله(ص) را برترین امت‌ها توصیف می‌کند، تصریح کرد: احیا و توجه به فریضتین امر به معروف و نهی از منکر از مهمترین دلایل معرفی این امت به عنوان برترین امت‌ها از سوی خداوند متعال است.

گفتنی است؛ در پایان این همایش از 8 کارگر شرکت خورشید زریوار و 3 کارگر از شرکت‌های پیش تنیده‌ ساز، درجا بتُن و لبنیاتی پاک آرا سنندج با اهداء لوح تقدیر به عنوان کارگر فعال و نمونه در زمینه ترویج امر به معروف و نهی از منکر در محیط کار تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/79002/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول